تاریخ : 1396,یکشنبه 14 آبان14:25
کد خبر : 56500 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

چرا بنیاد شهید پاسخگو نیست؟!


چرا بنیاد شهید پاسخگو نیست؟!

پس از انتشار خبری کوتاه در مورد «پروندۀ فرهنگی شهدا»، طی چند روز گذشته تماس های تلفنی فراوان از جانب خانواده ی معظم شهدا و جامعۀ ایثارگران با پایگاه خبری- تحلیلی فاش نیوز برقرار شده که طی آن تماس گیرندگان خواستار جویای توضیحات بیشتر در این باره شده اند.

فاش نیوز -  پس از انتشار خبری کوتاه در مورد «پروندۀ فرهنگی شهدا»، طی چند روز گذشته تماس های تلفنی فراوان از جانب خانواده ی معظم شهدا و جامعۀ ایثارگران با پایگاه خبری- تحلیلی فاش نیوز برقرار شده که طی آن تماس گیرندگان خواستار جویای توضیحات بیشتر در این باره شده اند.

به آگاهی مخاطبان ارجمند و تماس گیرندگان محترم می رسانیم که در این خصوص جوابیه ای از جانب بنیادشهید برای این پایگاه ارسال نشده و از جانب ما کوتاهی ای صورت نگرفته است. 

صرفنظر از اینکه عدم ارسال جوابیۀ لازم از سوی بنیادشهید (بدون هیچگونه پیشداوری در این مورد) با چه انگیزه و هدفی صورت گرفته، بر خود فرض می دانیم همانطور که در خبر منتشر شده وعده داده بودیم پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دهیم و به پاسخی روشن و آگاهی بخش برسیم و به اطلاع مخاطبان گرامی برسانیم.

تردیدی نیست بنیادشهید به عنوان سازمانی که عهده دار این پروژه بوده و برای انجام آن هزینه های بسیاری متحمل شده، نسبت به انجام-یا خدای ناکرده عدم انجام- این فریضه بحق و شایسته که گامی کوچک در جهت پاسداشت خون شهداست، بایستی روندی منطقی و صادقانه داشته و پاسخگوی خیل عظیم خانواده ی معظم شهدا و جامع ی ایثارگران انقلاب اسلامی و حماسه ی 8 سال دفاع مقدس باشد.

اگر پروژه ی مورد اشاره انجام یافته و به نتایجی قابل دفاع رسیده، چرا به اطلاع عموم، به ویژه خانواده ی معزز شهدا و جامعه ی ایثارگران نمی رسد و به این دغدغه ی بایسته پایان داده نمی شود؟! اگر هم - خدای ناکرده - به هر دلیل پروژه ی «پرونده ی فرهنگی شهدا» انجام نیافته و به سامان نرسیده، آیا پاسخگو نبودن بنیادشهید ذره ای از کوتاهی و تقصیر مقصران امر می کاهد و خداپسندانه است؟!

بر این اساس و به حکم وظیفه ای اخلاقی که در قبال خون شهدا بر گردنمان است، به مسؤلان مربوطه در حوزه ی معاونت فرهنگی بنیادشهید اعلام و اعلان می کنیم که جهت روشن شدن زوایای پنهان از تغافل یا تقصیر مقصران و عدم پاسخگویی به این مطالبه ی جدی و بر زمین مانده، آماده ی پاسخگویی در این خصوص در هر قالبی که صلاح می دانند باشند. 

باز هم تأکید می کنیم که ما تا رسیدن به پاسخی مستدل و قابل قبول، این مهم را پیگیری خواهیم کرد.


کد خبرنگار : 23