تاریخ : 1396,یکشنبه 05 آذر16:49
کد خبر : 56587 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

زیارت مزار شهیدکاوه و همرزمان شهیدش در بهشت رضا

زیارت در زیارت!


زیارت در زیارت!

حاج محمود جان! سلام و درود به خودت و همرزمان شهیدت. می دونم احتیاج نبود این همه راه بیام تورو در بهشت رضا ببینم. اما از خدا که پنهان نیست، از تو چه پنهان که کار مهمی باهاتون داشتیم که گفتم حضورا" خدمت برسیم بهتره.

جعفری

فاش نیوز - حاج محمود جان! سلام و درود به خودت و همرزمان شهیدت. می دونم احتیاج نبود این همه راه بیام تورو در بهشت رضا ببینم. اما از خدا که پنهان نیست، از تو چه پنهان که کار مهمی باهاتون داشتیم که گفتم حضورا" خدمت برسیم بهتره.

حاج عبدالحسین عزیز، شهیدجان! هزاران سلام و تحیت خدا بر تو باد. شما هم بیا کمک که بدجور تو کارمون گره افتاده. راستش دیگه نمی تونیم کار کنیم. یادته شهید قاسم هم همین جمله ها رو بهتون گفت.

جان عزیزات از ما ناراحت نشی. از ما دلخور نشی ها ... داریم رک و راست بهتون میگیم ذهنمون مشغول شده. می ترسیم به کارمان لطمه بخوره. می ترسیم اون جور که انتظار دارید ، نتونیم کار بکنیم . داداش جان، ما هم به نسخه های شفابخش تو احتیاج داریم.

حاجی جان، تو که جات خوبه، از خدا بخواه، از حضرت زهرا(س) بخواه به ما هم کمک کنند. فکر کن یکی از بچه هات هستیم. سفارش ما رو به امام رضا(ع) بکن که هوای مارو داشته باشه. می دونیم الانم که آمدیم با سفارش شهدا بوده اما ما به کمک بیشتری نیازمندیم. می بینید که حسابی مستحق توجه شهداییتونیم و از نظر شهدا شدیم "اضعف بندگان خدا "

حاج کاوه شهیدم! ای رهبان الیل و اسد النهار ، من هزار بار فدای تو و مرامت. چرا هیچی نمی گی؟ چرا آراممان نمی کنی؟ مگه تو کارگشای بچه هات نبودی؟ مگه هر جا که عزم و اراده بچه هات کم می شد تو با اراده پولادینت به بچه هات روحیه نمی دادی؟ مگه هر کی که می آمد تو تیپت پخته و آبدیده نمی شد؟ پس چرا اینجور شد؟

بذار بیشتر از این نگیم. سفره ی دلمان باز نکنیم. خوب می دونی پشت بند حرفمان چیه. می دونی که بیشتر از همه با خودت کار داریم. تو که حدیث دل پر خون ما رو خوب می دونی.

حاجی! تو که استاد مایی، خوب حال ما رو درک می کنی. ما افتادم در سراشیبی سقوط. بهمون کمک کن تو رو خدا. حالمان خیلی بده ... می گن دشمن تا اسم تو را می شنید و می فهمید اومدی به منطقه پا می ذاشت به فرار ... تو که خیلی مهربان بودی به حق مردم. پاشو، با ما بیا که سخت به حضورت احتیاج داریم.

شهید عرشی نشینم! دیدی که مولایم امام خامنه ای در وصف حال ما چه فرمود؟ تو رفتی و ما در لجن و عالم ماده ماندیم. اومدیم بگیم اگه به داد ما نرسید، دیر میشه. ما سراپا دردیم و مثل تو حالت خودسازی نداریم که دردمان را کتمان کنیم. آمدیم دست تو و دوستان شهیدت را بگیریم که بیایی به ما جا ماندگان و درمانده ها کمک کنی. این دستی که به سوی شهدا دراز شده، ناامید برنگردان. با تشکر

گزارش از جعفری


کد خبرنگار : 23