تاریخ : 1396,سه شنبه 23 آبان11:52
کد خبر : 56649 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

به طور عملی و آشکار معاند با نظام



آقای بسیار متاسف و نا امید -  سلام. بدون هیچ رودربایستی و با کمال تاسف، اینها نمونه های کوچکی از نفوذ فساد گسترده در تمام لایه های مدیریتی حال حاضر است که از طریق همین سایت مقدس بسیار هشدار داده شده و گاهی مقابله با عوامل دلسوز نظام، اعم از بسیجی و سپاهی و ایثارگر و روحانی و بطور کلی اقشار حزب الله و ولایتمدار را هدف قرار می دهند، لیکن هیچیک از مسئولان عکس العملی بروز نمی دهند. لذا این مقابله ها بشدت در حال پیشرفت و گستردگی پیش می روند.

کارمند شهرداری گفت سازمان مالیاتی با هزار بگیر و ببند شیره کار و تلاش مردم را جمع می کند و به حساب خزانه کشور واریز می کند اما در سال های 95 و 96 سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور حدود 60 هزار میلیارد اعتبار عمرانی و 8 میلیون تن قیر رایگان را به وسیله ی چند نفر کارمند اداری، بدون هیچگونه کنترل و حسابرسی به حساب درآمد شهرداری ها واریز کردند که سر از بازار ارز و طلا و املاک و خودرو درآوردند که در اوج رکود اقتصادی کشور موجب رونق این بازارها شد؛ یعنی مصداق پولشویی شدند.

کارمند شهرداری می گوید به تمام دستگاه های نظارتی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و غیره شکایت کردند اما هیچگونه اقدامی به عمل نیامده است و همچنان این روند در کل کشور ادامه دارد.

در این شرایط، جانبازی که در روستاهای دور افتاده توان تهیه یک قرص اعصاب را ندارد و با سختی زندگی می کند باید مالیات پرداخت کند و حقوقش به جیب افراد معلوم الحال واریز شود که به طور عملی و آشکار معاند با نظام اسلامی هستند.