تاریخ : 1396,سه شنبه 23 آبان12:54
کد خبر : 56662 - سرویس خبری : اخبار

آخرین دست‌نوشته روحانی شهید مدافع حرم



حجت‌الاسلام شهید محمود تقی‌پور با نام جهادی «ابوقاسم» یکی از رزمندگان ایرانی لشکر فاطمیون است که در سوریه به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام شهید محمود تقی‌پور با نام جهادی «ابوقاسم» یکی از رزمندگان ایرانی لشکر فاطمیون است که در سوریه به شهادت رسید. شهید اربعین و بیست و نهمین روحانی جهادگر مدافع حرم، میرزا محمود تقی‌پور که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود بعد از مدتی توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. شهید تقی پور اصالتا اهل شهر گرگان و ساکن شهر مقدس مشهد بود که برای تکمیل تحصیلات حوزوی مدتی است که ساکن شهر قم است.

او عضو شورای مرکزی مؤسسه بلاغ مبین و مسئول گروه جهادی طراوت ماندگار بود و به عنوان بسیجی در گردان 102 حضرت معصومه(س) تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) عضویت داشت. او از اعضای اصلی تشکیل دهنده مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان بود که در حال حاضر تیم‌های کوهنوردی طلبگی زیر نظر این مؤسسه هر هفته به قلل مختلف کشور صعود می‌کنند.

پیکر شهید حجت‌الاسلام محمود تقی‌پور و شهیدان عیوض محمدی، رسول جعفری، علی ناطقی و سیدمصطفی حسینی از لشکر فاطمیون، فردا سه شنبه از ساعت 14 بر دست مردم شهیدپرور قم تشییع می‌شود. تشییع پیکرهای مطهر شهدا از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام خواهد شد.

پیکرهای مطهر شهدای فاطمیون پس از اقامه نماز جهت خاکسپاری به گلزار شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه(س) منتقل می‌شود و شهید حجت‌الاسلام محمود تقی پور برای تدفین به مشهد مقدس انتقال داده خواهد شد.

متن آخرین دست نوشته به جامانده از این شهید مدافع حرم در ادامه می‌آید:

«خیلی زود یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد.(مرگ در پیش است) یادتان نرود که ان الله مع الصابرین. دوست ندارم در مرگ من لباس عزا بر تن کنید و گریه و زاری کنید. خصوصا اگر خداوند توفیق شهادت در راه خودش را عطا کرد.

سائل الزینب سلام الله علیها

انشا الله شهید میرزا محمود تقی پور»

انتهای پیام/


منبع : تسنیم