تاریخ : 1396,دوشنبه 29 آبان13:40
کد خبر : 56710 - سرویس خبری : اخبار

رأی خود را بسیار ارزان از مردم می گیرند!


رأی خود را بسیار ارزان از مردم می گیرند!

تنها کاری که برای ایثارگران و رزمندگان انجام می دهند پشت تریبون مجلس خوب ادعا می کنند و حرف های دهن پرکن می زنند و لایحه و قانون تصویب می کنند که به اندازه ارزنی، ضمانت اجرایی ندارد. رأی خود را بسیار ارزان از مردم می گیرند و بسیار گران به خودِ ملت می فروشند!

فرید اسکندری

فرید اسکندری - سلام بر رزمندگانی که مظلومانه به دنیا آمدند، مظلومانه جنگیدند و مظلومانه هم به شهادت رسیدند.

در دنیای سیاست بازی امروزی، ایثار و خود را برای حفظ جان دیگری روی نارنجک پرت کردن معنا ندارد.  همه چیز شده پول، قدرت و پست های مهم سیاسی و اجتماعی!

روزگاری که جوانان این مرز و بوم با دیدن تصویر امام، اشک در چشمانشان جمع می شد، عشق به همنوع با خون بچه ها عجین شده بود. امروزه دنیا عوض شده و بازماندگان خون و شهادت باید برای رفع احتیاجات روزمره ی خود گردن خم کنند، آن هم نزد کسانی که در سرنوشت این کشور هیچ سهمی نداشته اند و حتی شاید بعضا"ستون پنجم دشمن در داخل کشور نیز بوده اند.

امروز اگر نبود خون شهدای دفاع مقدس و حریم ولایت، این جماعتی که سوار بر موج قدرت، از بنی امیه و داعش هستند، بلایی بدتر بر سر ایثارگران می آوردند.

خون شهدا را گواه می گیرم اگر سایه ی امام خامنه ای بر سر امثال ماها نبود، ما را به جرم جنگیدن در مقابل استکبار و تکفیری ها به اسم تمدن و تجدد، تبعید، زندانی و شاید هم اعدام می کردند.

این گروهی که با عنوان های گوناگون بر سر قدرتند و دم از حقوق ایثارگران می زنند صرفأ برای محکم کردن جایگاه خودشان است و تنها با حمایت شعاری و ظاهرسازی از جمعیت ایثارگران، چرخه قدرت را به نفع خود می چرخانند و هر جا که کم می آورند شعار حمایت و احقاق حقوق ضایع شده ی رزمندگان را سر می دهند.

به خدا قسم دلم پر از درد است. من نوجوانی 13 ساله بودم و تا سن شانزده سالگی همه جوره طعم تلخ جنگ و عوارض آن را چشیده ام و امروز تمام بدنم را شیمیایی گرفته!

شهدای عزیز با یک تیر و ترکش یا شیمیایی شدن، به یک باره سوختند و شهید شدند، اما امثال من از اوخر سال 67 به خاطر جراحات و عوارض مجروحیت، روزی یک بار می میریم و زنده می شویم.

شب هایی که از شدت بوی باروت تا صبح بالا می آوردم و شب و روزهایی که زیر انواع آتش دشمن و سموم کشنده ی حزب بعث، با یاد خمینی(ره) عشق بازی می کردم، امروز تاوانش را به بدترین نحو ممکن می دهم.

 اکثر این نمایندگان و وزرا و صاحبان قدرت که در نهایت آرامش حاصل ازخون شهدا به مقام و قدرت و ثروت رسیده اند اگر زمانه به عقب برگردد و اینها را حاضر کنند، همان پشت حبهه و خط مقدم از ترس سکته می کنند و می میرند. متأسفانه امروزه همه دستاورد نظام را صاحب شده اند و امثال ماها حتی برای تأمین دارویمان با مشکل مواجه هستیم که با جمله ی معروف "نداریم" ما را در تنگنای بیشتر قرار داده اند. تنها کاری که برای ایثارگران و رزمندگان انجام می دهند پشت تریبون مجلس خوب ادعا می کنند و حرف های دهن پر کن می زنند و لایحه و قانون تصویب  می کنند که به اندازه ی ارزنی ضمانت اجرایی ندارد. رأی خود را بسیار ارزان از مردم می گیرند و بسیار گران به خودِ ملت می فروشند!

 برای نمونه، نمایندگان مجلس بر چه اساسی به وزرا رأی اعتماد می دهند؟ اینان که مردم به آنها اعتماد کرده اند آیا جواب اعتماد مردم را می توانند بدهند؟ چقدر برای ولی نعمتان خودشان ارزش قائل هستند؟!

 متأسفانه قدرتمداران و صاحبان قدرت در کشور ما مالک مال و مقام خود نیستند و مملوک قدرت و مقام و ثروت خودشان هستند. فقط دعا کنیم ای هم سنگران، تا امام زمان (عج) ظهور کنند.


کد خبرنگار : 20