تاریخ : 1396,شنبه 27 آبان18:23
کد خبر : 56735 - سرویس خبری : ورزشی

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه:

۱۶ رشته ورزشی برای افراد جانباز و معلول در کرمانشاه فعال است



به گزارش فاش نیوز؛ رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: ۱۶ رشته ورزشی مخصوص افراد جانباز و معلول در استان کرمانشاه وجود دارد.

عزت الله پرنیان در گفتگویی اظهار داشت: هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه، آماده ثبت نام از تمام افراد معلول و کم توان ذهنی در رشته های ورزشی است.

وی افزود: معلولیت نمی‌تواند مانع پیشرفت شود و خانواده ها با ثبت نام فرزندان خود در رشته های مختلف می‌توانند باعث ایجاد امید و انگیزه بیشتری در آنان شوند.

پرنیان با اشاره به اینکه هم اکنون بسیاری از ورزشکاران کرمانشاهی همچون شهلا بهروزی راد و محمد خالوندی از مدال آوران در رویدادهای برون مرزی هستند، افزود: دیگر افراد معلول نیز با تلاش و فعالیت می‌توانند به جایگاه های مناسبی در ورزش برسند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۶ رشته ورزشی مخصوص افراد جانباز و معلول در استان وجود دارد، گفت: علاقه مندان برای ثبت نام فرزندان خود می‌توانند به دفتر هیئت واقع در فرهنگیان فاز یک مجموعه ورزشی حضرت عباس (ع) همه روزه مراجعه کنند.

پرنیان گفت: زهرا شاه محمدی قهرمان کرمانشاهی دو و میدانی مسابقه های برون مرزی و دارنده نشان های مختلف کشوری با حضور در مدرسه دختران کم توان ذهنی، حرکات ورزشی را با دانش آموزان انجام داد.