تاریخ : 1396,چهارشنبه 01 آذر14:31
کد خبر : 56737 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

از چه راهی به حق و حقوقم برسم



جانباز 35 درصد با بیش از 50 ماه حضوردر جبهه های دفاع مقدس در حال حاضر به دلیل مصرف داروهای اعصاب و روان قادر به انجام کاری نیستم و بیکارم .

نادر م

فاش نیوز- جانباز 35 درصد با بیش از 50 ماه حضور در جبهه های دفاع مقدس در حال حاضر به دلیل مصرف داروهای اعصاب و روان قادر به انجام کاری نیستم و بیکارم.

اینجانب جانباز 35 درصد با بیش از 50   ماه حضور در جبهه های دفاع مقدس هستم که در این مدت پنج بار مجروح  و در چهار مورد ان برایم گواهی مجروحیت از طرف سپاه پاسداران صادر شده است.

یک بار نیز در سال 61 با عضویت بسیج مجروح  و چهار بار در عملیات های مختلف دیگر با عضویت رسمی در سپاه مجروح شده ام . اما بعد از پایان دفاع مقدس به دلیل عدم توانایی از ادامه خدمت در سپاه استعفا دادم.

 در حال حاضر نیز به دلیل مصرف دارو از جمله داروهای اعصاب و روان قادر به هیچگونه کاری نیستم و بیکار هستم. چندین بار به بنیاد شهید مراجعه و تقاضای حضور در کمیسیون حالت اشتغال داده ام ولی متاسفانه با جواب منفی بنیاد مبنی براینکه شما در آخرین مجروحیت عضو رسمی سپاه بودید و می بایست سپاه نسبت به حالت اشتغال شما اقدام کند مواجه شدم.

 چندین بار نیز به سپاه مراجعه کردم که هر بار در جواب به من گفته اند چون در حال حاضر در سپاه خدمت نمی کنید به ما ربطی ندارد و باید به بنیاد شهید مراجعه کنید.

 نامه ای هم از سپاه در دست دارم که در آن نوشته شده است "ایشان از تاریخ 16/ 6/ 62 لغایت 18/ 6/ 62 با عضویت رسمی خدمت نموده و از این تاریخ به بعد استعفا داده و هیچگونه حقوق و مزایایی دریافت نمی کند.

 مدتی است که بنیاد شهید اقدام به برقراری کمک معیشت برای من کرده است که هر وقت هم مراجعه می کنم می گویند اگر بنیاد استان متوجه شود همین کمک معیشت ناچیز شما را هم طبق قانون قطع می کند.

 آهای مسئولین حالا شما  حقیر را راهنمایی و ارشاد کنید که چگونه و از چه راهی به حق و حقوقم برسم.


کد خبرنگار : 20