تاریخ : 1396,چهارشنبه 01 آذر18:07
کد خبر : 56784 - سرویس خبری : مقاومت بین الملل

206 نماینده مجلس در نامه ای به رهبر انقلاب پایان داعش را تبریک گفتند



فاش نیوز- در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با امضای ۲۰۶ نماینده (تمامی حاضران در جلسه) به مناسبت پیروزی مقاومت بر نیروهای داعش قرائت شد.

متن کامل این بیانیه خطاب به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای به شرح زیر است:

پیروزی غرورآفرین فرزندان اسلام و جبهه نور در برابر ظلمت به حضرتعالی، رزمندگان و حماسه سازان جبهه اسلام ناب محمدی، خانواده های معزز شهدای مدافع حرم، مردم انقلابی و مجاهد ایران، عراق، سوریه و لبنان و همه حامیان خط و جبهه مقاومت، عموم مردم مسلمان و مردم جهان تبریک و تهنیت باد.

بی شک این پیروزی صرفا غلبه بر جنایت کاران، از خدا بیخبران، منحرفان و خون آشامان تکفیری و داعشی نبود، بلکه غلبه جبهه حق طلبی و مقاومت در مقابل  جبهه استکبار جهانی، نظام سلطه و همه حامیان و دست نشاندگان بین المللی و منطقه ای آنان بود.

مستکبران و سلطه طلبان و استثمارگرانی که منافع نامشروع خویش را در ایجاد درگیری و بی ثباتی هدایت شده در جهان و به ویژه در کشورهای اسلامی و منطقه ای می دانند و با شکست در جبهه جنگ تمدن ها و لشکرکشی های گسترده مانند جنگ تحمیلی هشت ساله ایران و راه اندازی جنگ های تحمیلی افغانستان و عراق و راهبرد شیطانی جنگ درون تمدنی و جنگ نیابتی را به کارگیری منحرفان و نیروهای پرورش یافته اسلام آمریکایی و مکتب جعلی و ارتداد وهابیت، سلفیت راه اندازی کرده اند و محور صهیونیستی-سعودی را در سازماندهی و پشتیبانی نهان و آشکار آنها مکلف نموده است.

 امروز طعم تلخ شکست فضاحت بار را چشیده و لعن و نفرین خدا و رسول خدا را به جان خریدند.

جا دارد مراتب تشکر صمیمانه خود را از حماسه سازان، مدافعان و رزمندگان عراقی، سوری، ایرانی، لبنانی، پاکستانی و افغانستانی و همه دلدادگان و تربیت یافتگان مکتب اسلام ناب محمدی و دست آموختگان مکتب اهل بیت و شهادت از اقصی نقاط جهان که در این جنگ نابرابر در مقابل همه نظام سلطه نه تنها رویای شیطانی آمریکا، سعودی و صهیونیسم بین الملل را مبنی بر حاکمیت بر بلاد اسلامی بی تعبیرو بر باد دادند بلکه آنها را نابود ساختند.

به ویژه به سردار رشید اسلام و دفاع مقدس و سرباز مخلص و شجاع جنابعالی حاج قاسم سلیمانی اعلام نماییم، امروز بر کسی پوشیده نیست که اگر این مجاهدت ها، ایثارگری ها، شهادت ها و رشادت ها نبود باید ملت ما در اعماق شهرهای مختلف میهن اسلامی و ام‌القری جهان اسلام با متجاوزان و مزدوران نظام سلطه و تروریست های تکفیری و داعشی می جنگیدند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این پیروزی بزرگ یک بار دیگر بر حفظ هوشیاری، وحدت و آمادگی مقابله با هر گونه تجاوز و اقدامات مشابه و تبعیت محض از رهبر فرزانه تاکید می ورزیم.

به آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم وهابی می گوییم دست از جنایت در منطقه اسلامی عربی به ویژه مردم مظلوم یمن ومردم عزیز لبنان بردارند. رژیم سعودی باید بداند همانگونه که جنایت آنها و مزدوران شان در سوریه و عراق نتیجه ای جز ننگ و شکست مفتضحانه در بر نداشت به زودی جنایت آنها علیه ملت مظلوم یمن دامن آنها را خواهد گرفت و باید منتظر دست انتقام الهی که به حمایت از مردم یمن بلند خواهد شد، باشند.