تاریخ : 1396,چهارشنبه 01 آذر18:40
کد خبر : 56789 - سرویس خبری : مقاومت اسلامی

تبریک مراجع بمناسبت شکست داعش



تبریک مراجع بمناسبت شکست داعش

به گزارش فاش نیوز، آیت الله مکارم شیرازی در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، با اشاره به جانفشانی هایرزمندگان اسلام و سردار سلیمانی در مبارزه با تروریست و نابودی داعش تاکید کرد: سازمان ملل باید به سردار سلیمانی و همرزمانش جایزه صلح نوبل اهدا کند. 

وی با ابراز خرسندی از نابودی قدرت نظامی داعش، آنرا نتیجه از خودگذشتگی سربازان مخلص اسلام و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و حمایت های مراجع معظم نجف دانست و گفت: این مقاومت ها نه تنها کشورهای منطقه بلکه همه دنیا را از شر داعش آزاد کرد بنابراین سازمان ملل باید به جبران خطاهای گذشته بهترین جایزه صلح نوبل را به سردار سلیمانی و همرزمانش اهدا کند. 

این مرجع تقلیدبا بیان اینکه داعش هیچ حد و مرزی برای کشتارها و اقدامات وحشیانه خود قائل نبود خاطرنشان کرد: جالب اینجاست که با وجود اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی بانی داعش و آل سعود حامی مالی اش بودند اما با کمال بی شرمی ایران را همچنان به حمایت از تروریسم متهم می کنند. 

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه نباید هیچ گاه خیالمان از بابت دشمن آسوده باشد افزود: محاصره غذایی و دارویی یمن و دخالت در امور داخلی لبنان نشان دهنده این است که دشمن همچنان به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و ما باید هوشیار تر از گذشته باشیم.

 آیت الله نوری همدانی هم  نابودی داعش در سوریه و عراق را تحقق وعده ی نصرت الهی به جبهه مقاومت دانست.
تبریک مراجع بمناسبت شکست داعشبه گزارش خبرگزاری صداوسیما وی با تبریک این پیروزی به ملت و رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: داعش و ایادی آن ها محکوم به زوال هستند و اتحاد جبهه ی مقاومت مسلمانان باید ادامه یابد تا داعش و داعش صفتان از صفحه ی روزگار محو شوند.
آیت الله نوری همدانی افزود: خدا را شاکریم که وعده ی خود را در یاری کسانی که در راه خدا گام بر می دارند درباره جبهه مقاومت محقق کرد و داعش در سوریه و عراق قلع و قمع و ریشه کن شد.
وی با اشاره به احتمال حضور ایادی داعش در برخی کشورهای اسلامی تصریح کرد: یکی از کارهای بسیار مهم برای کسانی که در راه انقلاب و مقاومت اسلامی گام بر می دارند نابودی و انقراض داعش است.
آیت الله نوری همدانی گفت: عربستان، صهیونیست ها و در راس آن ها آمریکا و ایادی داعش که در راه ایجاد و تقویت آن گام برداشتند بدانند شکست خوردند و رو به زوال هستند.
وی پیروزی جبهه مقاومت را نتیجه اتحاد خواند و افزود: همه مسلمانان و انقلابی ها باید متحد باشند و این رویه تا محو و نابودی داعش و داعش صفتان از صفحه ی روزگار استمرار یابد.
آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: قدرت، عزت و عظمت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت روز به روز بیشتر می شود.
وی همچنین به تبعیت و اتحاد رژیم آل سعود با آمریکا و صهیونیست ها اشاره کرد و خطاب به آنان افزود: جنایات شما در کشورهای اسلامی از جمله در یمن برای اثبات خباثت و شقاوت شما کافی است و با توسل به پول، قدرت و آمریکا و صهیونیست ها نمی توانند آن ها را از بین ببرید.

آیت الله صافی گلپایگانی هم  در پیامی پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بر گروه جنایتکار داعش را تبریک گفت.
تبریک مراجع بمناسبت شکست داعشمتن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ مَا رَمَیتَ إذ رَمَیتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمی»
سپاس بی حدّ و حصر، خداوند متعال را سزاست که با فضل خود، و عنایات خاصّه حضرت ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف، سپاه اسلام را بر سپاه کفر و سپاه ضدّ بشریت، پیروز نمود؛ دشمن تا دندان مسلّحی که مغز و فکر خود را در خدمت شیطان و صهیونیزم قرار داده، و نقشه‌‌های سوء اجانب را ضد اسلام و مسلمانان جهان اجرا می‌کرد 
در ادامه پیام این مرجع تقلید آمده است: جنایات بی‌شمار وهابیت و دست‌نشانده آن، داعش تبهکار، سابقه نداشت، و امروز مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان منطقه بحمدالله از شرّ وجود جنایتکار آنها راحت گردید؛ خدای بزرگ را بر این فتح عظیم سپاسگزاریم. 
اینجانب این پیروزی بزرگ را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء و ملت‌های مظلوم عراق، لبنان، سوریه،و به ویژه ملّت سربلند ایران اسلامی و به نیروهای مسلّح کشورمان بخصوص سپاه همیشه سرافراز پاسداران، و به شخص سردار پر افتخار آقای حاج قاسم سلیمانی که نقش کلیدی بزرگی را در این پیروزی داشت تبریک و تهنیت گفته، و به ارواح طیّبه شهیدان، درود و صلوات می‌فرستم؛ «وَ مَا النَّصر إلَّا مِن عِندِ اللهِ العَزیزِ الحَکیم

 آیت الله علوی گرگانی هم در پیامی با تبریک نابودی داعش خبیث آن را آغازی بر روند پایان سلطه استکبار جهانی و شیطان صفت دانست.
تبریک مراجع بمناسبت شکست داعشدر پیام آیت الله علوی گرگانی آمده است:آن چه که امروز در صحنه تحولات منطقه رخ داده است نشانه ای از پیروز ی جبهه ایمان و استقامت ملت ها و انسان های شایسته و مومن در مقابل ظلم و ستم جاهلیت است.
اتفاقاتی که در چندسال گذشته در قالب کشتار و اسارت افراد بی گناه و کودکان معصوم و زنان بی سرپناه رخ داده است بارها دل ما و همه انسان های آزاد مرد را رنجانده بود و غصه های جوامع اسلامی را دوچندان کرده است.
حال که با رشادت های جوانان مومن و مقاوم از کشورهای مختلف مخصوصا جوانان عراق و سوریه و ایران و افغانستان و پاکستان و برخی کشورهای دیگر و با فرماندهی آگاهانه و شجاعانه فرماندهان اسلام مخصوصا سردار عزیز جناب آقای حاج قاسم سلیمانی و با رهبری داهیانه رهبر عزیزمان مقام معظم رهبری و راهنمایی مرجعیت معظم عراق حضرت آیت الله العظمی سیستانی این شجره خبیثه که پیاده نظام طاغوت و استکبار جهانی به سردمداری صهیونیزم بین الملل بوده است، از بین رفته است، خدا را بسیار سپاسگزار بوده و امیدواریم که این اضمحلال آغازی بر روند پایان سلطه استکبار جهانی و شیطان صفت و فرج حقیقی باشد.
اینجانب این پیروزی را در درجه اول به ساحت مقدس امام زمان(ع ) و سپس به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید مخصوصاحضرت آیت الله العظمی سیستانی همچنین به تمام ملت هتای منطقه و سربازان اسلام تبریک گفته و امیدواریم که با رهبری عالمانه رهبر فرزانه انقلاب و مرجعیت عظام تقلید شاهد پیروزی های دیگر برای مستضعفین و ملت های مسلمان باشیم.
به امید روزی که فرج حقیقی جهان با ظهور منجی عالم بشریت محقق شود.   

 

 

 
دانلود
 

 

 
دانلود