تاریخ : 1396,شنبه 11 آذر19:28
کد خبر : 56865 - سرویس خبری : اخبار

نامه نماینده مجلس به سازمان امور اداری درباره ایثارگران


نامه نماینده مجلس به سازمان امور اداری درباره ایثارگران

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خواستار بهره مندی ایثارگران از حقوق و مزایای پست سازمانی قبلی و افزایش طبیعی سالیانه آنها شد.

فاش نیوز - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خواستار بهره مندی ایثارگران از حقوق و مزایای پست سازمانی قبلی و افزایش طبیعی سالیانه آنها شد.
به گزارش فاش نیوز، ابوالفضل سروش نماینده مردم تهران در این نامه با اشاره لزوم اجرای دقیق قوانین حمایتی در حوزه ایثارگران متذکر شد: پرداخت حقوق و مزایای پست قبلی با بهره مندی از همطرازشغلی و پست قبلی دو گزینه ای است که قانونگذار در تبصره 2 بند (ذ) 87 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور، دستگاههای اجرایی را به اجرای یکی از دو گزینه یاد شده مکلف کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان اداری و استخدامی کشور نمی تواند دستگاه ها را مکلف به عدم اجرای بخش دوم قانون نماید تاکید کرد: در صورت احرای بخش اول، دستگاه ها نمی توانند برخورداری ایثارگران ذینفع از حقوق و مزایای پست قبلی را به سال اجرا محدود کرده و افزایش های طبیعی ان را در سال های بعد منظور نکند.

نماینده مردم تهران در پایان نامه خود خواستار اجرای صحیح قوانین اداری و استحدامی ایثارگران برای بهره مندی آنها  از جقوق و مزایای مصوب قانونی به خصوص همطرازی شغل و پست سازمان قبلی با افزایش های طبیعی سالیانه از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط شد.


کد خبرنگار : 23