تاریخ : 1396,شنبه 11 آذر18:45
کد خبر : 56885 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

طلبکارانی که چهل گز زبان دارند!


طلبکارانی که چهل گز زبان دارند!

قول می دهم هزار نفر مثل آقای خجسته هم بیایند هیچ کاری نمی توانند بکنند، مگر همین ها در جریان تحقیق و تفحص از بنیاد و بانک دی مشکل درست نکردند؟

جانباز25%

فاش نیوز- قول می دهم هزار نفر مثل آقای خجسته هم بیایند هیچ کاری نمی توانند بکنند، مگر همین ها در جریان تحقیق و تفحص از بنیاد و بانک دی مشکل درست نکردند؟ وقتی هم سهام بانک دی فرابورسی شد، همه سهام را خودشان خوردند!

فقط خدا می داند که اینها چه خیانت هائی در حق ایثارگران و خانواده شهدا مرتکب شدند و هنوز هم حق و حقوق ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا را می خورند! تازه همیشه طلبکارند و چهل گز هم زبان دارند.

وقتی با آدم حرف می زنند اگر کسی آنها را نشناسد و نداند که چه خیانت هایی به کشور می کنند، برای انها غصه می خورد که آنان مجاهدان واقعی هستند و باورش می شود که خادمان گمنام لشکر خدا هستند!

اما در واقع آنها گرگ هایی در لباس گوسفند و یا بهتر بگویم کرم های فاسد و متعفنی هستند که خون ایثارگران را مثل زالو می مکند و اگر به آنها فحش یا التماس و تهدید کنید فقط و فقط به شما بی محلی می کنند.

این حکایت در بنیاد شهید و امور ایثارگران صدق می کند چرا که یک روحانی سالخورده مانند "شهیدی"را در اتاقی قرار داده اند و در سایت ایثار عکس های فتوشاپی از او منتشر می کنند. البته امید است  این خیانت ها درست شود.

هر چند باید امیدوار بود، ولی این را هم باید بدانیم که بعضی امیدواری ها به حماقت شبیه تر است تا واقعیت. اگر چه قول می دهم هزار تا مثل آقای خجسته هم بیایند هیچ کاری نمی توانند بکنند، مگر همین ها برای تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد و بانک دی مشکل درست نکردند؟ وقتی هم بانک دی سهام اش فرابورسی شد، همه سهام را خودشان خوردند!

آقای خجسته مگر از روزنامه کیهان قوی تر هستند که وقتی بعد از اختلاس در بنیاد با تیتر بزرگ نوشت: "هزار و پانصد میلیارد تومان در بنیاد اختلاس شد" و از مفسدان بنیاد گفت، اما چی شد؟ متاسفانه روز بعد و روزهای بعد از آن سکوت کرد و دیگر چیزی نگفت.

وقتی حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان که همه اختلاس گران بزرگ و کوچک از او می ترسند این طور جا بزند از بقیه چه انتظاری می شود داشت؟

اگر چه روزنامه کیهان هم قدرتش را داشت و هم شهامتش را، اما سوال این است که چه چیزی باعث کنار کشیدن حسین شریعتمداری از این موضوع شده بود؟ البته حدس زدنش زیاد سخت نیست، حتما کسانی هستند که به نوعی خودشان را صاحب انقلاب دانسته و مردم را لبو فروش، بی سواد و بی شناسنامه (که البته منظورشون از بی شناسنامه یعنی بی اصل و نسب) می دانند.

اما در کل باید گفت، سازمان بنیاد شهید ستون فقراتش را کروبی و هم تیمی های او که چاپلوسانی بسیار کار کشته بودند پایه ریزی کردند. البته الان دیگر چاپلوسی نمی کنند و جزء کسانی هستند که در فتنه88 تمام قد از موسوی حمایت کردند و در سه انتخابات اخیر هم نگذاشتند در بنیاد به نفع جلیلی یا رئیسی تبلیغ شود.

متاسفانه تا جایی هم که توانستند به لیبرال های تازه اشرافی شده کمک کردند و هر کسی که به حرفشان گوش نکرد و طرفدار کاندیدای دیگری بود به پست های پایین تری شوت کردند! آیا یادتان رفته است که خانم فاطمه کروبی حتی بدون داشتن دیپلم، تا سال ها قبل رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران بود؟!


کد خبرنگار : 20