تاریخ : 1396,جمعه 10 آذر16:00
کد خبر : 56902 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

دارند کشور را به چه سمتی سوق می دهند؟


دارند کشور را به چه سمتی سوق می دهند؟

امریکا حاضر نگردید تعهدهایی را در جهت برداشتن تحریم های کمرشکن و ظالمانه علیه ملت منسجم کره شمالی و ساخت راکتورهای آب سبک که در جهت تحقیقات و پزشکی و تامین برق ارزان قیمت کارایی دارد، برای کره شمالی شروع به ساخت و راه اندازی کند!

.

ناشناس- شنیده ها حاکی از آزمایش موشکی قدرتمند کره شمالی با برد بالا و توان حمل کلاهک هسته ای که کاملا کل خاک امریکا را در تیرس خود قرار می دهد انجام گرفت. بالاخره وقتی که مقامات کره شمالی چند سال مذاکرات با شش قدرت جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ را تجربه کردند و حتی در جهت راستی آزمایی وتعهد یکی از راکتورهای آب سنگین خود را دوطلبانه منفجر کردند فهمیدند شیطان بزرگ به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست!

 امریکا به هیچ عنوان حاضر نگردید تعهدهایی را در جهت برداشتن تحریم های کمرشکن و ظالمانه علیه ملت منسجم کره شمالی و ساخت راکتورهای آب سبک که در جهت تحقیقات و پزشکی و تامین برق ارزان قیمت کارایی دارد، برای کره شمالی شروع به  ساخت و راه اندازی کند! اما به جای تعهدات، درصدد فشار بیشتر و تنگ تر کردن حلقه ی تحریم ها و تهدید بی سابقه حمله به کشور کره شمالی در جهت تضعیف روحیه مردم کره برای تسلیم بی قید و شرط گام برداشت.

 در این بین ملت کره شمالی کاملا درک کردند که بدون هیچ شک وشبهه ای شیطان بزرگ غیر قابل اعتماد میباشد. رهبران دولت مردان و حزب های مختلف همراه با مردم کره شمالی تصمیم گرفتند جلوی زیاده طلبی امریکا بایستند. با اینکه تحریم های یک جانه امریکا باعث فشار سنگین بر اقتصاد کره شمالی گردید، اما باور دولت مردان و ملت کره شمالی بر داشته های داخلی خود، قادر شد توان امنیتی ونظامی خود را در جهت عامل بازدارندگی حمله ی بی محابانه امریکا به کره شمالی ارتقا قابل توجهی پیدا کند تا اینکه امروز روز، شاهد یک تحول بنیادین و عظیم نظامی دفاعی در مقابل زورگویی و زیاده طلبی امریکا  ایجاد شده است!


 حالا باید دید آیا امریکا جرات تکرار تهدیدهای بی محابای خود در جهت وعده توخالی حمله به کره شمالی را دارد؟ آیا اگر اشتباه فاحش حمله به کره شمالی را در دستور کار خود قرار دهد، دیگر کره شمالی دست بسته خواهد بود؟

 متاسفانه در جمهوری اسلامی ایران در زمانی که آقای اوباما به صراحت اعتراف کرد که دیگر قادر نیستیم و اگر می توانستیم پیچ ومهره هسته ای ایران را باز می کردیم و باز اعتراف کرد که دنیا دیگر امریکا را درجهت تحریم های بیشتری علیه جمهوری اسلامی ایران همراهی نخواهد کرد، کسانی که سنگ تعامل از طریق قدرت دیپلماسی غیر از مقاومت عزتمندانه را به سر و سینه می زدند انقدر از داخل گرا به دشمن داده و ملت و رهبری ایران را تحت فشار تهدید سایه جنگ و فرافکنی هایی از این قبیل قرار دادند و باعث به وجود آمدن چند صدایی در مملکت شدند تا بالاخره توانستند رهبری و نیروی ولایی جامعه در فشار سنگین به وجود آمده قرار دهند و تحمیل برجام بر جامعه مظلوم ایرانی قرار دادند، انقدر از برجام افسانه ها ساختند که کم کم خودشان هم باور کردند که برجام یعنی آفتاب تابان!!

 متاسفانه این آفتاب تابان صدرصد برای شیطان بزرگ سود و صددرصد برای ملت ایران زیان دربر داشت! بدبختانه توهم روزنامه های زنجیره ای جریان اصلاحات و موافقان برجام انقدر زیاد شده که خسارات محض صدرصدی برجام را به خوشبینانه ترین اخم طرف غربی گره زده و هر چه دلسوزان و مقام معظم رهبری تاکید داشتند که موارد نه گانه معظم له در برجام رعایت شود.

 برجامیون دل خوش به امضای آقای جان کری تعهد امضای ایشان را کافی دانسته و سرمست از تعبیر مذاکره کردن و دلخوش بودن به تهی میان تهی بدون سرانجام امضای وزیر خارجه امریکا بسنده کرده و غیر قابل اعتماد بودن امریکا و هشدارهای دلواپسان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به باد انتقاد مثال کاسبان تحریم قلمداد کرده، از پیروزی بزرگ و کاذب خود سرمست عوام فریبی و القا برجام دو وسه که قدرت بازدارنده دفاعی جمهوری اسلامی ایران و نظام حقوق بشری غیر اسلامی بر پایه عقاید و ارزش های غربی و اروپایی شامل میباشد را در دستور کار خود قرار داده، تا آنجا پیشرفته اند که به رسمیت شناخته شدن رژیم کودک صهیونیستی را از طرف جمهوری اسلامی ایران در روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلبان اربده می کشند!!

حقیقتا دارند کشور را به چه سمتی سوق می دهند؟


کد خبرنگار : 20