تاریخ : 1396,یکشنبه 12 آذر13:13
کد خبر : 56924 - سرویس خبری : اخبار

چه چیزی موجب تحقیر ملت ایران است؟!



** درخواست سردار آزمون از مجری زن برای پوشش مناسب موجب تحقیر فرهنگی ملت ایران شد!

روزنامه بهار در یادداشتی نوشت:

«فوتبالیستی که به سبب کسب نام و نشانی ورزشی به خود اجازه می‌دهد تا با طرح درخواستی ظاهراً خیرخواهانه، امکان مشاهده کامل پخش مستقیم قرعه کشی جام جهانی را با تحقیر فرهنگی یک ملت معاوضه نماید... سردار آزمون با طرح درخواستی ساده‌انگارانه از مجری زن برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی جهت رعایت پوشش مناسبی که امکان پخش زنده برنامه را در ایران مهیا کند، بار دیگر نوک پیکان انتقادات را به سوی تصمیم‌گیرندگانی نشانه رفته است که گویا تحقیر فرهنگی ایران در عرصه‌های جهانی برایشان از کمترین درجه اهمیت برخوردار است».

عناوین اخبار روزنامه بهار در روز شنبه ۱۱ آذر :

این روزنامه اصلاح طلب در همین یادداشت، امتناع ورزشکاران ایرانی از مسابقه با نمایندگان رژیم کودک کش اسرائیل را نیز نقد کرده و تاکید دارد که در تمامی کشورها، ورزش به عنوان امری با کارکردهای حقوق بشری و بدون در نظر گرفتن الزامات سیاسی پذیرفته شده است.

در روزهای گذشته، یکی دیگر از روزنامه‌های اصلاح طلب نیز در گزارشی با عنوان «می‌بازیم؛ چون سیاستمداران ما افسانه می‌بافند» نوشته بود: «ورزش تنها عرصه‌ای‌ست که باید با تمام قوا از آن سیاست‌زدایی و ایضاً ایدئولوژی‌زدایی کرد... آنچه بدیهی است، این است که تا سیاست‌مداران ما به جای دیدن حقیقت، ره افسانه بزنند، خواهیم باخت؛ چه خودمان با میل و اراده و چه با دستور و بخشنامه؛ در همه میدان‌ها».

این روزنامه اصلاح طلب به صورت تلویحی تاکید کرده بود که باید با نظم جهانی هماهنگ شویم.

اصلاح طلبان به دفعات ثلبت کرده‌اند که منافع ملی و عزت مردم ایران هیچ جایگاهی در منظومه فکری‌شان ندارد.