تاریخ : 1396,دوشنبه 13 آذر13:40
کد خبر : 56929 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

منتظران اجرای ماده 87



جانباز 15 درصد ارتش

جانباز 15 درصد ارتش - جناب آقای دکتر نوروزی رئیس محترم فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی

 جناب آقای نوروزی واقعا همه ای ما رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نهایت تشکر را از جنابعالی و بقیه همکاران ایثارگر شما در مجلس داریم. چند نکته مهم است که درخصوص معافیت سربازی فرزندان رزمندگان، نا انصافی و نا عدالتی انجام می پذیرد!


1 – با گذشت  9 ماه ازسال 96 با توجه به اینکه دولت، بنیاد شهید را موظف به اجرای ماه 87، در خصوص آن دسته از رزمندگان هشت سال دفاع مقدسی که فاقد مدارک بالینی هستندکرده است، و کمdسیون پزشکی نهاد اعزام کننده آنان راتائید نموده و درصد جانبازی دارند، ولی بنیاد شهید تاکنون کم کاری نموده است و اجرا ننموده است، ما پدران و مادران ایثارگران از شما خواهش می کنیم به این امور رسیدگی نمایید تا ببینیم مسئولین بنیاد شهید کی از خواب غفلت بیدار می شوند؟ 


2 -  چرا با اینکه نهاد اعزام کننده به مناطق جنگی، ارتش یا سپاه بوده و ازسوی کمیسیون پزشکی ایثارگرانِ نهاد اعزام کننده درصد جانبازی دارند، ولی از سوی نظام وظیفه درصد این عزیزان با میزان حضور در جبهه محاسبه نمی شود؟

این ظلم بزرگی است به نیروهای مسلح!

مگر اعضای کمdسیون پزشکان ارتش یا سپاه با پزشکان بنیاد باهم فرقی دارند؟

چراجناب تیمسار امیر "حاتمی" وزیر محترم دفاع از آقایانی که نشستند و تصمیم گرفتند و فقط درصد جانبازی بنیاد را قبول دارند ولی درصد جانبازی ارتش و سپاه را قبول ندارند پیگیر رفع مشکل نیستند؟

واقعا این ظلم و ناعدالتی نیست؟

لذا شما برادر بزرگوار(دکتر نوروزی) که همیشه یار و یاور همه ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بودید و هستید، این مشکل را پیگیری نمایید!

با تشکر: جمعی از پیر غلامان رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس، منتظر اجرای ماده 87  
 


کد خبرنگار : 20