تاریخ : 1396,یکشنبه 12 آذر15:16
کد خبر : 56930 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

تردد من و فرم هایم!



صمد قاسمی سفیدان - بنده درحین ماموریت در منطقه پیرانشهر سال 72 که سرباز سپاه بودم از خودرو افتاده و از ناحیه کمر مجروح شده ام ولی متاسفانه هیچکدام از مدارک بنده در پرونده موجود نمی باشد. تنها مدرک بنده جواب سی تی اسکن بود که نشان میداد که مهره کمر بنده آسیب دیده.

 علیرغم مراجعات مکرر به نتیجه ای نرسیدم. مجبور شدم به دیوان عدالت اداری شکایت کرده. و بعد دو سال حکم قطعی دادند که بنده را به کمیسیون معرفی نمایند. این حکم که سال 89 صادر شده باز به مشکل بنده رسیدگی نکردن. بنده به ناچار سال 95 حکم  دیوان را دفتر دیوان واقع در دادگستری تبریز برده و از آنها راهنمایی خواستم که آنها نیز به بنده گفتن از دیوان اجرای حکم را درخواست کن و بنده نیز چنین کردم که بعد از یک ماه از شعبه حقوقی لشکر کردستان با من تماس گرفتن و گفتن بیا اینجا و بنده رفتم.

 به بنده فرمی دادن و گفتن اگر ادعای شما حقیقت داره، باید فرمانده ات این فرم را تایید نماید وبنده بردم وتایید کرده و آوردم. بردم به ایثارگران تحویل مسئول ایثارگران بدم که در ماموریت بود که کارمند مسئول مدارک را از من گرفت. شماره تلفن منو پشت مدارک نوشت و گفت هر وقت جناب آقای کلانی اومدن به شما زنگ میزنن که چنین نشد که بنده بعد 6 ماه که تماس گرفتم گفتن مدارکتو گم کردیم و به بنده فرم دوباره دادن و بنده دوباره بردم فرم را تایید کرده و آوردم.

 سوال اینجاست که فرم را دوباره بردم تایید کرده آوردم. الان تنها مدرک پزشکی که جواب سی تی اسکن من بود، از کجا بیارم و این در حالیه که بنده پلاتین در مهره کمرم دارم و اینها منو به کمیسیون معرفی نمی کنن.

از شما عاجزانه خواهشمندم به مشکل بنده رسیدگی فرمایید.

 هستم از تبریز

با تشکر

خداحافظ


کد خبرنگار : 20