تاریخ : 1396,یکشنبه 12 آذر16:02
کد خبر : 56931 - سرویس خبری : ورزشی

اعلام حمایت ایثارگران ورزشکار از اقدام انقلابی"علیرضاکریمی"


اعلام حمایت ایثارگران ورزشکار از اقدام انقلابی

پهلوان علی رضا کریمی، برای اجتناب از مسابقه با نماینده رژیم غاصب و احیانا محرومیت وی و فدراسیون کشتی کشورمان، به ناچار باخت تا در دور بعد با نماینده رژیم صهیونیستی کشتی نگیرد.

فاش نیوز - در پی شکست قهرمانانه" علی رضا کریمی" کشتی گیر ارزنده و ارزشی کشورمان در جریان رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال و در دیدار با کشتی گیر روس، "انجمن های ورزش های جانبازان و ایثارگران" با صدور پیامی کسب افتخار توسط پهلوان کریمی، در دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به این قهرمان ملی تبریک گفت.

جوان غیور و قهرمان کشورمان، علی رضا کریمی، در این دوره از مسابقات و در حین مسابقه با کشتی گیر روس پس از آنکه در ۱۰ ثانیه پایانی متوجه پیروزی کشتی‌گیر اسرائیلی در برابر حریف آمریکایی شد برای اجتناب از مسابقه با نماینده رژیم غاصب و احیانا محرومیت وی و فدراسیون کشتی کشورمان، به ناچار باخت تا در دور بعد با نماینده رژیم صهیونیستی کشتی نگیرد.

متن پیام صادره به این شرح است:

پهلوان و قهرمان عزیز ملت علیرضا کریمی


قهرمانان ورزشی فداکار ما نشان دادند، مقاومت در برابر ظالم، دفاع از مظلوم، دفاع از ارزشهای الهی و انسانی، محدود و مشروط  به صحنه های خونین و دهشتناک جنگ، شکافتن دل شب و خطر کردن در میان میادین مین و انفجار و گلوله یا به جان خریدن گرمای مجنون و سرمای قندیل و دادن جان و تن ... یا رنج اسارت و مدارا با خس خس و سرفه و ناله ها مجروحین شیمیایی، هروله در راهروهای بیمارستانها یا چشم به راهی مادران و پدران گم کرده فرزند و یا فرزندان نادیده پدر و یا پرواز تنهای همسران شهدا نیست!

ایثار و فداکاری میتواند در زمین و زمینه‌های خوشرنگ و خوش نقش و نگار ورزشی، در میان پرتو افشانی های نورافکن ها و درگذشتن از خود  از اجلال و خیره کنندگی تلویزیون ها، گذشتن از تشویق و کف زدن های هیجان انگیز دوست داران و لذت غلبه بر حریفان نیز به نمایش درآید.

امضا کنندگان طومار حاضر به نمایندگی از تمام ایثارگران و به ویژه ایثارگران ورزشکار، این ایثار و فداکاری، این پیروزی بزرگ و شکوه و احتشام ماندگار در نزد ملت بزرگ ایران و ملت های مطلوم دنیا در سراسر تاریخ را ارج نهاده و به شما تبریک می‌گوید. همچنین این پیروزی نصیب تمام کسانی است که برای صیقل یافتن گوهر وجود شما زحمات زیادی کشیدند و متحمل صبوری و تلاش چندین ساله شدند.

بدون تردید، این حرکت ارزنده شما، فریادی رسا در دفاع از مظلومین فلسطین بوده و خداوند جبّار، مدالی ارزشمند را بر سینه ستبر شما خواهد نشاند و این افتخاری برای پدر و مادر و مربیان شما و مردم ایران خواهد بود.

انجمن های ورزشی جانبازان و ایثارگران


کد خبرنگار : 23