تاریخ : 1396,دوشنبه 13 آذر17:20
کد خبر : 56953 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

آمدیم بیمه دی که بهتر شود...!


آمدیم بیمه دی که بهتر شود...!

چرا بیمه دی هزینه درمان ایثارگران را همانند بیمه ایران به حساب حقوقی آنان در بانک ملی واریز نمی کنند تا ایثارگران دچار مشکلات فراوان نشوند

فاش نیوز- چرا بیمه دی هزینه درمان ایثارگران را همانند بیمه ایران به حساب حقوقی آنان در بانک ملی واریز نمی کنند تا ایثارگران دچار مشکلات فراوان نشوند.

به گزارش فاش نیوز، چندی قبل بنیاد شهید و امور ایثارگران در اقدامی تامل برانگیز بیمه دی را جایگزین بیمه ایران و بیمه تکمیلی 1700000 هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را به آن واگذار کرد و این سر آغاز مشکلات قشر عظیم ایثارگران شد.

این در حالی است که طبق پورتال اینترنتی بیمه دی شبکه فروش شعب بیمه دی فقط در 41 شهرستان و مرکز استان وجود دارد.

این یعنی اینکه اگر خانواده ایثارگری در رابطه با مسائل در مانی با مشکلاتی مواجه شد می بایست مشکلات و خطرات سفر به مرکز استان را به جان خریده و به مراکز استان ها مراجعه کند. مثلا در شهرستان کازرون با بیش از 5000 هزار ایثارگر اعم از خانواده محترم شهید و جانباز، بیمه دی فاقد شعبه است و فقط یک نفر تازه وارد که از هیچ چیزی باخبر نیست به عنوان نماینده در بنیاد شهید قرار داده است.

 به عنوان جانباز نتیجه سه آزمایش پزشکی، رسید دریافت هزینه سه نسخه از داروخانه و رسید پرداخت پول به پزشک همراه با مدارک لازم و خواسته شده را به قسمت درمان بنیاد شهید تحویل دادم، اما پس از مدتی اعلام کردند که هزینه درمان به حساب تان در بانک دی واریز حواهد شد.

این در حالی است که بانک دی در کازرون فاقد شعبه است و وقتی به عابر بانک مراجعه و کارت را داخل آن قرار دادم فقط مبلغ 75000هزار تومان واریز شده بود.

بلافاصله با مسئول درمان بنیاد کازرون تماس گرفتم و جویای مابقی هزینه ها شدم که ایشان در جواب گفت ما اصلا در جریان کار بیمه دی نیستیم. وقتی هم حضوری مراجعه کردم باز هم پاسخ داد که حالا شما نامه ای بنویسید تا به شیراز بفرستیم ببینیم چه جوابی می دهند.

لازم به ذکر است چند سال قبل بنیاد شهید به همه ایثارگرانی که از بنیاد حقوق دریافت می کردند کارت عابر بانک دی تحویل داد و اکنون که برای دریافت هزینه درمان کارت بانک دی را نگاه می کنم متوجه تاریخ انقضای اعتبار آن می شوم که فقط تا ماه بهمن امسال بیشتر اعتبار ندارد.

این یعنی اینکه در شهرستان کازرون می بایستی بیش از 5000 هزار نفر از خانواده ایثارگران و جانبازانی با سن و سال بالا و پدران و مادران شهدا با درد و رنج زیاد برای دریافت کارت جدید و یا جهت تغییر رمز کارت باید به شیراز مراجعه کنند.

 حال سوال اینجاست که مگر بیمه ایران با آن سابقه طولانی و شعبه های زیاد در تمام شهرستان ها چه مشکلی داشت که مسئولین محترم بنیاد با بیمه دی قرارداد بستند.

اینکه چرا بیمه دی هزینه درمان ایثارگران را همانند بیمه ایران به حساب حقوقی آنها در بانک ملی واریز نمی کنند تا ایثارگران دچار مشکلات فراوان نشوند خود مقوله دیگری است که مسئولان بنیاد شهید باید پاسخ دهند.


کد خبرنگار : 18