تاریخ : 1396,پنجشنبه 16 آذر13:54
کد خبر : 56978 - سرویس خبری : اخبار

۵کتاب جنگی به زودی منتشر می‌شود



کتاب دفاع مقدسمریم عرفانیان اظهار داشت: "ناگفته های پشت خاکریز؛ ترکش‌های وفادار"، روایتی از همسر شهید حسین قائنی، "ناگفته‌های پشت خاکریز، تویی که می‌خواهمت" روایتی از همسر شهید سید عباس موسوی قوچانی و "ریسمان دل تا آسمان" مجموعه داستان‌های کوتاه دفاع مقدس سه کتابی است که اخیراً نوشته‌ام که در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس مشهد از آنها رونمایی شد.

وی تصریح کرد: در ارتباط با شهدا حدود 40 عنوان کتاب نوشته‌ام که 25 عنوان آن به چاپ رسیده و پنج عنوان کتاب دیگر نیز در آینده‌ای نزدیک به چاپ می‌رسد.

نویسنده دفاع مقدس گفت: در ارتباط با نگارش کتاب راه خود را پیدا کرده‌ام و به‌ صورت سفارشی اقدام به نوشتن کتاب نکرده‌ام. در حوزه کتاب اجتماعی، "بازهم کلاغ می‌خواند" را نوشته‌ام که مجموعه داستان‌های کوتاه و "ماه عسل" برای همیشه، روزهای فراموش نشدنی در مورد زنان پشتیبان جنگ را دارم.

عرفانیان اظهار داشت: دنبال سفارش کتاب نیستم و شخصاً به دنبال سوژه می‌گردم و موضوع کتاب‌ها از بین مردم پیدا کرده و با آنها مصاحبه می‌کنم.

وی گفت: نوشتن در ارتباط با دفاع مقدس آسان نیست و باید در این حوزه خیلی تلاش کرد؛ در حوزه‌های اجتماعی و رمان به راحتی می‌شود کتاب نوشت و به چاپ رساند اما نویسنده دفاع مقدس علاوه بر اینکه باید مستندات خاطرات را حفظ کند چارچوب داستان را نیز باید در نظر بگیرد.

نویسنده دفاع مقدس با بیان اینکه باید مسئولان از نویسندگان دفاع مقدس که سال‌ها در این حوزه بوده‌اند حمایت کنند گفت: نوشتن را از 17 سالگی آغاز کردم و 20 سال است که می‌نویسم و مسیر خود را پیدا کردم که چگونه کتاب‌های دفاع مقدس را خواندنی‌تر برای مردم و جوانان شود.

منبع: تسنیم