تاریخ : 1396,پنجشنبه 16 آذر15:21
کد خبر : 56983 - سرویس خبری : اخبار

جانباز 70 درصد به خیل کاروان شهدا پیوست


جانباز 70 درصد به خیل کاروان شهدا پیوست

حاج "علی ییلاقی" جانباز 70درصد و از فرماندهان غیور لشکر 25 کربلای مازندران در دوران دفاع مقدس پس از سال ها تحمل رنج و سختی ناشی از جراحات به خیل کاروان شهدا پیوست.

فاش نیوز - جانباز سرافراز اسلام سردار حاج «علی ییلاقی» از فرماندهان لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس، روز چهارشنبه مصادف با سال‌روز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به شهادت رسید.

وی جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بوده است و روزهای پایانی سال ۶۱ از ناحیه سر به شدت مجروح شد و ۲ سال در حالت بیهوشی و نیمه بیهوشی بود و پس از بهبود نسبی هم تا چند سال قدرت تکلم نداشت.

سردار علی ییلاقی که دوسال از همرزمان شهید چمران و  از فرماندهان لشگر ۲۵ کربلا در هشت سال دفاع مقدس بود صبح امروز چهارشنبه ۱۵آذرماه به همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم وداع با شهید سردار حاج علی ییلاقی فرمانده اسبق لشگر ۲۵ کربلای استان مازندران و از چهره های درخشان ۸ سال دفاع مقدس  شامگاه چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای آیت الله جباری (ره) شهرستان بهشهر برگزار شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر پاک شهید  ییلاقی امروز پنج شنبه ۱۶ آذر ساعت ۹ صبح از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بهشهر به سمت پارک ملت و گلزار شهدا برگزار می شود.

 


منبع : ایسنا