تاریخ : 1396,شنبه 18 آذر18:15
کد خبر : 57010 - سرویس خبری : حقوقی و قوانین

در هر مقطع تحصیلی یک بار از تسهیلات می توان استفاده کرد



س - فرزند جانباز 35 درصد هستم و بدون استفاده از سهمیه ایثارگران در مقاطع کارشناسی روزانه و کارشناسی ارشد روزانه یکی از رشته های فنی و مهندسی فارغ التحصیل شدم. با توجه به عدم استفاده از تسهیلات بنیاد جانبازان، در صورت تحصیل در رشته های دکتری پیوسته دانشگاه آزاد نظیر پزشکی یا دندانپزشکی آیا مشمول معافیت پرداخت شهریه می شوم؟ 
ج- سلام فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی در دوره های روزانه دانشگاه های دولتی مجدداً در همان مقطع یا مقطع پایین تر مشمول بهره مندی از خدمات معافیت شهریه  نمی شوند. ولی در هر مقطع شما می توانید یکبار از این تسهیلات استفاده کنید .چون مقطع دکترا بالاتر از مقاطعی است که تحصیل کرده اید منع قانونی ندارد .

 

س - اگر امکان دارذ سرگذشت و تصاویری از جانبازی از استان سیستان و بلوچستان در گروه بگذارید .
ج- سلام اگر دوستان ایثارگرمایل باشند تصاویر دوران دفاع مقدس آنان همراه با دوستان شان در کانال  قرار گیرد باید خودشان نسبت به ارسال این تصاویر اقدام تا انجام شود. کانال بایگانی این موارد را ندارد.

 

س - سلام خسته نباشید ممنون از شما که سوالات مردم جواب می دهید
می خواستم بدانم که این واقعیت دارد که کسانی که 12ماه یا پایین تر سابقه جبهه دارند امسال نمی تونند برای فرزندان خود کسری بگیرن ؟ آیا امثال من که در حال خدمت هستند و سرپرست مادرشان هستند در اولویت نیستند؟
ج- سلام هنوز چیزی مشخص نیست . قرار است پس از ثبت نام ، تعداد 20 هزار نفری که اولویت دارند مشخص شوند. شما هم که در حال خدمت هستید مشمول اولویت می باشید . پیش بینی  اولویت سرپرستی مادر در استفاده از کسر خدمت ایثارگری نشده است .

 

س -  بنده جانباز 25  و  کارمند رسمی دولت بودم  که با 5 ماه سنوات ارفاقی بازنشسته  شدم. آیا به سنوات ارفاق پاداش پایان خدمت تعلق می گیرد . در صورت امکان بخشنامه منعکس شود. همچنین آیا به 5 ماه ارفاقی مرخصی تعلق می گیرد یا خیر. ب
ج- سلام به سنوات ارفاقی پاداش پایان خدمت و مرخصی  تعلق نمی گیرد.

 

س- با سلام بنده آزاده و جانباز هستم اما تاکنون کارت صلیب سرخ نکرفته ام، ضمن راهنمایی چکونه می توان آن را اخذ و امتیازات  چیست؟  
ج- سلام صدور گواهی های اسارت از سوی صلیب سرخ هیچ امتیاز و مزایای ندارد.