تاریخ : 1396,شنبه 25 آذر16:33
کد خبر : 57065 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نشست فراکسیون ایثارگران با رئیس بنیاد فردا برگزار می شود


نشست فراکسیون ایثارگران با رئیس بنیاد فردا برگزار می شود

نشست فراکسیون ایثارگران مجلس با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص بودجه ی ایثارگران در سال 1397 فردا برگزار می شود.

فاش نیوز  -  نشست فراکسیون ایثارگران مجلس با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص بودجه ی ایثارگران در سال 1397 فردا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای بررسی بودجه بنیاد شهید و وضعیت ایثارگران در این لایحه از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید برای حضور در فراکسیون ایثارگران در روز یکشنبه دعوت به عمل آوردیم.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به گستردگی و حیطه عمل فعالیت بنیاد شهید به نارضایتی قشر ایثارگر از این نهاد اشاره کرد و تصریح کرد: در این نشست علاوه بر بررسی بودجه پیشنهادی بنیاد شهید، مسائلی از قبیل عدم عمل به قوانین ایثارگران مصوب برنامه ششم توسعه و نقش این نهاد برای پیگیری و احقاق حق جامعه بزرگ ایثارگران با آقای شهیدی در میان گذاشته خواهد شد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس دهم با اشاره به بودجه تقدیمی از سوی رئیس جمهور به صحن مجلس یادآور شد: متاسفانه در لایحه بودجه سال 97 سهم بودجه بنیاد شهید فقط افزایش 10درصدی داشته است که این افزایش با توجه به مسائل و مشکلات جامعه بزرگ ایثارگران را پیش نخواهد برد.

رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا هیئت رئیسه فراکسیون باتفاق آرا تصمیم گرفت در این رابطه از رئیس بنیاد شهید برای بررسی و رایزنی در خصوص بودجه ایثارگران در مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل آورد.


کد خبرنگار : 23