تاریخ : 1396,دوشنبه 27 آذر13:30
کد خبر : 57128 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

اعزام 30 هزار ایثارگر به مشهد مقدس


اعزام 30 هزار ایثارگر به مشهد مقدس

مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام بیش از 30 هزار نفر از خانواده بزرگ ایثار به مشهد مقدس از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

فاش نیوز - مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام بیش از 30 هزار نفر از خانواده بزرگ ایثار به مشهد مقدس از ابتدای  سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، "سید مستجاد حسینی" در حاشیه ی برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان در رامسر در تشریح فعالیت های اداره ورزشی و اردویی بنیاد شهید یادآور شد: در سال جاری حدود 30 هزار سهمیه اعزام به مشهد مقدس در بین استان ها توزیع شده است و این چیزی است که در حد و توان ما بوده و توانسته ایم تمهید کنیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز برای سال آینده بودجه و اعتباراتی برای ما در نظر گرفته نشده است اضافه کرد: در سال آینده متناسب با بودجه و امکاناتی که در اختیار ما قرار خواهد گرفت تمامی امکانات را بسیج و بر مبنای آن برنامه ریزی و تصمیم گیری خواهیم کرد.

حسینی یادآور شد: بر این مبنا در سال آینده همه امکانات بنیاد و نهادهای دیگر را  در جهت رفاه و ارتقای سلامت معنوی ایثارگران بسیج و سفرهای زیارتی مشهد ، قم و سایر اماکن تفریحی در سرلوحه برنامه های ما قرار خواهد گرفت.

وی در مورد سفر عتبات عالیات اظهار داشت: در حال حاضر برنانمه ای برای اعزام به عتبات نداریم اما اگر به این نتیجه برسیم که به آن ورود کنیم آمادگی این کار را داریم.

حسینی با بیان اینکه البته ما دوست داریم که خود ایثارگران به سطحی از توانمدی برسند که بتوانند خودشان مستقل از بنیاد اوقات فراغت خود را مدیریت و به بحث سلامت معنوی خود بپردازند تصریح کرد: بنیادشهید امکانات محدودی دارد و به طور مثال اگر بخواهد تمامی ایثارگران را در یک دوره زمانی به اماکن زیارتی اعزام کند؛ این موضوع خارج از توان است و به همین خاطر در حال حاضر امکانات مالی آن وجود ندارد.

مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید تاکید کرد: با این حال ما موظفیم این خدمت را به ایثارگران و خانواده های آنان ارائه بدهیم و به ترتیب اولویت هایی که برای والدین شهدا و جانبازان (که سنی از آنها گذشته و در معرض سالمندی هستند) تشخیص داده شده است آنها را در اولویت قرار دهیم.

 حسینی در پایان متذکر شد: تمامی امکانات بنیاد شهید در خدمت ایثارگران عزیز است تا حداقل به نوعی تقدیر و سپاسگذاری از ایثار و فداکاری آنها که در موقع خطر در دفاع از میهن اسلامی از خود نشان دادند باشد.


کد خبرنگار : 24