تاریخ : 1396,شنبه 02 دي13:16
کد خبر : 57138 - سرویس خبری : ورزشی

می توانیم گام های بلندی در ورزش جانبازان برداریم


می توانیم گام های بلندی در ورزش جانبازان برداریم

اگر تعامل بیشتری با بنیاد شهید صورت بگیرد و اعتبارات بخش ورزشی، سیاحتی و فرهنگی این عزیزان توسعه پیدا کند ما می توانیم گام های بلندی در امر توسعه ورزش جانبازان برداریم.

فاش نیوز - معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی در صورت تامین بودجه فرهنگی بنیاد شهید در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، حجت الاسلام کاویانی در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی کشور در رامسر خاطر نشان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی بسیار لازم و مفید است و من از همه دست اندرکارانی که این برنامه را سازماندهی کردند و همچنین از عزیزان شرکت کننده که به فکر سلامت خود بودند تقدیر و تشکر می کنم.

وی گفت: کمترین فایده برگزاری این گونه برنامه ها کمک به تندرستی و تقویت روحی و روانی جانبازان عزیز است و باید در طول سال به دفعات بیشتر برگزار شود، چرا که زمینه تعامل و نشاط آنها را فراهم و قدم بزرگی در جهت دستیابی به اهداف کلان ورزشی و شادابی این عزیزان برداشته خواهد شد.

کاویانی در خصوص این سوال که چه برنامه هایی برای آینده دارید، پاسخ داد: برنامه های سیاحتی، زیارتی، فرهنگی و قرآنی درابعاد محتلف جزو ماموریت های بنیاد است که در طول سال در حال اجرایی شدن است و همانند نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی، برنامه های دیگری در مقاطع زمانی خاص به صورت سالانه و دوسالانه برگزار می شود که امسال شاهد برگزاری جشنواره جانبازان در رامسر بودیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه محدودیت بودجه و اعتبارات چیز عجیبی نیست متذکر شد: در برنامه هایی که نیاز به بودجه دارد و سازمانی که اعتباراتش وابسته به اعتبارات بودجه عمومی است انتظار ما این است که متناسب با نیازها، درصد اعتبارات این بخش به خصوص در راستای تقویت ورزش عزیزان جانباز در مجلس شورای اسلامی گام هایی برداشته شود تا این امر توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر تعامل بیشتری با بنیاد شهید صورت بگیرد و اعتبارات بخش ورزشی، سیاحتی و فرهنگی این عزیزان توسعه پیدا کند ما می توانیم گام های بلندی در امر توسعه ورزش جانبازان برداریم.

 

کاویانی تامین اعتبارات، بهره مندی از تجربیات و حضور موثر جانبازان را سه رکن اصلی برای برطرف کردن مشکلات بودجه ورزش جانبازان دانست و افزود: مسلما برای بهتر شدن این گونه برنامه ها یک بعدش تامین اعتبارات به موقع است که موضوع باید پیگیری شود و بعد دوم آن استفاده از تجربیات گذشته است که هر سال نسبت به سال گذشته با استفاده از تجربیاتی که بدست می آید زمینه بهبود کار فراهم می شود و سومبن رکن نیز بر عهده خود عزیزان جانباز است که از امر ورزش و مسابقات غافل نشوند و استقبال بیشتری کنند و از خود فعالیت بیشتری نشان دهند چرا که اگر این سه رکن اصلی یکدیگر را تکمیل کنند کیفیت برنامه ها  نسبت به گذشته بهتر خواهد شد. 


کد خبرنگار : 23