تاریخ : 1396,سه شنبه 28 آذر15:10
کد خبر : 57141 - سرویس خبری : ورزشی

جانبازان قطع عضو در رامسر به مصاف هم میروند

مسابقات ورزشی کشوری، رشته وزنه برداری و فوتسال


مسابقات ورزشی کشوری، رشته وزنه برداری و فوتسال

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری و فوتسال جانبازان قطع عضو کشور از دوشنبه با ورود ورزشکاران استانهای مختلف در رامسر آغاز شد.

فاش نیوز - پنجمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری و فوتسال جانبازان قطع عضو کشور از روز گذشته (دوشنبه) با ورود ورزشکاران استانهای مختلف و تعیین رده بندی تیم ها در رامسر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، مستجاد حسینی مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش و اهمیت برگزاری مسابقات ورزشی در سلامتی و شادابی جانبازان تاکید کرد: پنجمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری و سومین دوره مسابقات فوتسال جانبازان قطع عضو کشور از امروز دوشنبه 27 آذر با حضور 350 جانباز در رامسر آغاز و این رقابت ها 4 روز ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: بسیاری از جانبازان در استان های مختلف کشور از این دوره از مسابقات استقبال کرده و پیش بینی ما این است که حدود350 نفر از جانبازان از 28 استان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند.

مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید یادآور شد: در این دوره از مسابقات، رقابت ها در دو کلاس پزشکی قطع عضو و سالم تن برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در رشته فوتسالِ قطع عضو فقط جانبازان قطع پا حضور دارند و این ورزشکاران حتما باید یک پا قطع باشند و به صورت دو گروه برگزار و سپس تیم های صعود کننده به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

 


کد خبرنگار : 24