تاریخ : 1396,چهارشنبه 29 آذر20:54
کد خبر : 57148 - سرویس خبری : ورزشی

از روز گذشته در رامسر:

مسابقات فوتسال و وزنه برداری کشوری جانبازان/تصاویر و نتایج


مسابقات فوتسال و وزنه برداری کشوری جانبازان/تصاویر و نتایج

در رشته وزنه برداری جانبازان بالغ بر 150 ورزشکار از 17 استان در قالب 19 تیم پس از تعیین اوزان ورزشکاران، روز سه شنبه رقابت های خود را در وزن های مختلف آغاز کردند.

فاش نیوز نخستین روز از سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور فوتسال جانبازان قطع عضو و پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جانبازان سراسر کشور با رقابت تیم های شرکت کننده در شهرستان رامسر پیگیری شد.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، در نخستین روز از رقابت های ورزشی جانبازان در شهرستان رامسر 5 تیم از استان های اصفهان، خوزستان، کرمان، فارس و تهران به مصاف هم رفتند.

به گفته حسین هادیان دبیر اجرایی این مسابقات 5 تیم حاضر در مسابقات در یک گروه و بصورت دوره ای به رقابت با یکدیگر می پردازند. این رقابت ها در سالن فوتسال مجموعه ورزشی شهید چمران تا عصر امروز ادامه خواهد یافت

  و داوران مطرح کشور قضاوت این بازی ها بر عهده خواهند داشت.

 

اما در رشته وزنه برداری بالغ بر 160 نفر ورزشکار جانباز از 17 استان در قالب 19 تیم در دو گروه ویژه و دارای کلاسبندی پزشکی و در 8 وزن از روز سه شنبه رقابت های خود را آغاز کردند.

هادیان اضافه کرد: از صبح امروز ورزشکاران جانباز وزنه بردار استان های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، البرز، ایلام، تهران (الف و ب)، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان،شهرستان های استان تهران ، فارس، قزوین، کردستان (الف و ب)، کرمانشاه، گیلان، مازنداران و همدان در سالن شهید چمران رامسر مسابقات خود را آغاز کردند که در هر روز ، رقابت های 3 دسته وزنی به پایان خواهد رسید.

مسئول برگزاری مسابقات در پایان خاطر نشان کرد: نتایج این دور از رقابت های ورزشکاران جانباز در رشته های فوتسال و وزنه برداری متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

نتایج بازی تیم های فوتسال جانبازان در رامسر

تهران 2         فارس 1
کرمان 0        خوزستان 8
اصفهان 6       کرمان 2

اصفهان 0  -  فارس 2

تهران 1  -  خوزستان

 

نتایج وزنه برداری :


کد خبرنگار : 24