تاریخ : 1396,چهارشنبه 29 آذر14:02
کد خبر : 57153 - سرویس خبری : اخبار

اشد مجازات برای آنها که بی اجازه مردانگی کردند!


اشد مجازات برای آنها که بی اجازه مردانگی کردند!

آقای رئیس جمهور! بیایید و مردانگی کنید! چنانچه فرزندانمان بخواهند و فقط اراده کننددر هر وزراتخانه ای بلافاصله مدیرقبلی عزل شده وفرزندان شهداء وجانبازان بر صندلی های ریاست تکیه زده...

ناشناس- دیشب بازم مثل هرشب بی خوابی زده بود به سرم. یادم اومد جناب روحانی(فریدون) درگزارش صد روزه شان ازمنشور حقوق شهروندی صحبت به میان آوردن. رفتم توسایت. باز مثل همیشه همچون دولت های گذشته دیدم بازم همه اش در رابطه با خانواده شهداء و جانبازان و اینکه چه خدماتی برامون درنظر گرفتن.

  آخر ما خانواده شهداء و جانبازان نمیدونم چه جرمی مرتکب شده ایم که هر جا مسئولین گیری دارند، از خانواده شهداء وجانبازان مایه می ذارند. ما جانبازان که از ایران خارج نشده ایم امابه گفته بعضی از مسئولین شرمنده مسئول دیگه نه روساء که سرشونو میزنی پاشون خارجه، پاشونو میزنی سرشون فرنگه. تو افاضاتی که می فرمایند چون مستمع دیگری ندارند، گوش مجانی گیر آورده و خلاصه از سفرهای فرنگ رفته شون تعریف کرده و اینکه مقایسه می کنند وضع خانواده شهداء و جانبازان مدافعان 8 سال دفاع مقدس را با بازماندگان جنگ و معلولین شان و اینکه هر وقت به کشورهای که مثل آلمان، ژاپن،انگلیس و آمریکا رفته اند، با ناراحتی وگریه به ایران بازگشته اند. چرا که در اون کشورها بازماندگان جنگشان چون برای کشورگشائی معلول وعده ای هم کشته شده اند دولتمردانشان تنبیه شان کرده و هیچ گونه خدماتی نه تنها بهشون نداده چنانچه از سرنیاز تقاضایی داشته باشند، به اشد مجازات تنبیه خواهندشد.

  بنابراین روساء از ما خانواده شهداء و جانبازان میخوان ازاینهمه نعمتی که به لطف حضرات برخور داریم مقداری شو یواشکی بدیم به معلولین و بازماندگان گشته شدگان کشوری فوق الذکر. راست میگن اون طفلکیا که برای کشورگشایی جنگیدن وآسیب دیدن چیزی نداشته باشند،اونوقت ماکه به قول دولتیانمون در دفاع مقدس 8ساله جان داده ایم سلامتیمان را از دست داده ایم برخوردارازاین همه امکانات ودر ناز ونعمت واقعا بدور از انصاف است!!!

  ازطرفی بازهم در همین منشور حقوق شهروندی جناب حسن فریدون وبرنامه ششم توسعه چه مزایایی برایمان در نظر گرفته نشده است که مردم شهیدپرور خودمون بهمون حسادت می کنند بااین همه مزایا وحقوق های چند ده میلیونی وامتیازات دیگری از باب نمونه هرسال یک دستگاه خودرو بنز یا پورشه و بی ام وی همانند خودروی جناب فریدون ویلاهای هزارمتری و یااینکه هرساله مسافرت کنار خیابونا که چادر نمی زنیم، ویلا در اختیارمون میذارن باتمام امکانات. مسافرت های خارجی هرساله به اتفاق خانواده در هتل های پنج ستاره بصورت کاملا رایگان واستفاده از هواپیما، قطارو اتوبوس و کشتی در داخل کشوروخارج کشور و...

 چنانچه فرزندانمان بخواهند و فقط اراده کننددر هر وزراتخانه ای بلافاصله مدیرقبلی عزل شده وفرزندان شهداء وجانبازان بر صندلی های ریاست تکیه زده و البته با حقوق های نجومی و همه اینها باعث شده که معلولین و بازماندگان جنگ در کشورهای فوق الذکر از حسادت بترکند.

 به امید آن روز که معلولین و بازماندگان کشورهای مزبور را بعد ازاین نه تنها مجازاتشان نکنند بلکه همچون ماها به هر آنچه که اشاره کنند دست پیدا کنند. باور بفرمائید در خیلی از کشورهایی که شمامی بینید جنگ می کنند و جوانانشان وارد جنگ می شوند امیدشان به این است که پس از پایان جنگ بتوانند ازمزایا و امکاناتی که مادرکشورمان استفاده می کنیم بهره مند شوند ولی زهی خیال باطل شما کشورگشائید باید اجازه بدهید تا کشوری به مملکتتان حمله کند و شما برای دفاع از کشورتان کشته یا دچار معلولیت بشید. آن وقت توقع داشته باشید که همچون خانواده شهداء و جانبازان مملکت ما از همه مزایا و امکانات استفاده و بهره ببرید.

 من و این همه خوشبختی محاله محاله،جناب فریدون بیا وبه قول خودتان در مناظره ها خطاب به جناب قالیباف فرمودید که چنانچه من اون مردونگی رو در حق شما نمی کردم الان شما اینجا درجمع مانبودید. ما کار نداریم جناب قالیباف چه خبطی کرده بوده که شما در حقشون مردونگی کردید ولی بیائید یک بار دیگر هم مردونگی کرده واز سمت خودتان استعفاءبدهید.

باشدکه ان شاءا...مردم یک نفس راحتی بکشند.

لطفا مردونگی یادتون نرود.


کد خبرنگار : 20