تاریخ : 1396,چهارشنبه 29 آذر19:21
کد خبر : 57163 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

داماد که نه دردسر!



م ک- حقیر جانباز شیمیائی تحت درمان با 5 بار مجروحیت از نیشابور می باشم. دارای فرزند قطع نخاع و همسری صعب العلاج هستم. متاسفانه با تمام مشکلات درمانی خود. فرزند و همسر دردمندم مدت 5 سال است که دامادی نصیبم گردیده که بیش از 4 بار دخترم را مورد ضرب و شتم قرار داده و هر بار دخترم با تنی رنجور به خانه ام آمد و من بخاطر آینده اش او را با وساطت به منزلش برگردندام.

 متاسفانه 2 بار استرداد جهیزیه داشتم تا در آخرین مرحله قاضی خانواده 9 کالای خریداری شده دامادم را به خودش عودت داد و باعث شد او در منزلی چیده و تقاضای تمکین نماید. ضرب و جرح ها و محکومیتش و عدم پرداخت نفقه در طول مدتها ملاک عمل نبود اما فقط چیدن چند تکه وسیله مسترد شده از سوی دخترم باعث شد حکم لزوم به تمکین بگیرد.

 در 9 ماهگی بارداری دخترم مورد ضرب و جرح قرار گرفت و پس از به دنیا آمدن فرزندش نوه یک روزه را از بیمارستان ربودند. همه این امور موجب نگردید که بتوانم طلاق دخترم را بگیرم. متاسفانه قانون مهریه را منع کرده و مرد بدون دادن نفقه. با توجه به ضرب و جرح های متعدد و سوء رفتار در زندگی صرفا بخاطر تمکین زن به هر نحو موجب ایجاد مشکلات می شود.

 ایجاد بیش از 20 پرونده در محاکم قضائی کار بجائی نبرده و تقریبا 3 ساله دخترم در خانه من دردمند با فرزندش که با حضانت 7 ساله در ید اوست زندگی می کند. هیچ مرجع پاسخگوئی هم نیست. لذا با توجه به وجود پرونده های مختلف و محکومیت های متعدد در موارد مختلف تقاضا مندم مساعد ت فرمائید و با درج مشکل من شاید مسئولان به فکر چاره ای باشند. من دردمند دیگر توان و تحمل زورگوئی و باج خواهی و ....... را ندارم

باتشکر از شما در صورت نیاز تمامی مدارک مثبت موجود و قابل ارائه می باشد.


کد خبرنگار : 20