تاریخ : 1396,یکشنبه 10 دي17:00
کد خبر : 57313 - سرویس خبری : کاریابی

شرایط بد 3فرزند ایثارگر در لرستان!



سیدمصطفی موسوی- بنده فرزند ایثارگرهستم که 64 ماه پدر بنده حضور در جبهه دارد و در عملیات های مهمی حضور داشته و مدارک هم موجود هست که افتخار فرمانده و جانشینی گردان خط شکن و همیشه پیروز انبیا لرستان را داشته که بنده و دو برادر دیگر هم به خاطر مدت زیاد مناطق ایشان معاف شدیم که طی این دوران جنگ هم چندبار دچار مجروحیت مختلف شامل ترکش و بمباران شیمیایی تیر و اعصاب و روان هم یادگارهای جنگ تحمیلی را با خود دارد ولی پیگیری نبوده به دلیل شخصیت خاص ایشان که دلایل خود را دارد.

 به هرحال با اصرار خانواده سال 95به کمیسیون نیروهای مسلح رفت و ازطرف سپاه 45 درصد تایید شد ولی بنیادکه خود باید وکیل این افراد فداکار ومخلص  باشد، کاملا" برعکس عمل می کند وکسی دوطلبانه جلوی دشمن ایستاده و شهیدزنده است با کسی که در زمان جنگ ازخانه خاله به خانه دایی میرفته، پاش پیچ خورده نداشته باشد.

 بنیاد برای ایشان خنده داره. ۵ درصدتایید کرد. خودم هم نزدیک به ۱۲ساله نیروی شرکتی در اداره برق هستم که در استخدامی بنده بنیاد نقشی نداشته. اون دوتا برادرام بیکار توخونه نشستن. مادر که خودش خانواده شهیده هم انقدر ما رو بدون حضور پدر با نگرانی و استرس بزرگ کرد که بالای ۷ساله سرطان سینه گرفت که عامل اصلی اون استرس بود که تمام زندگیمون رو برای مادرمون فروختیم.

 بازخداروشکرفعلا داره زندگی میکنه. الان رفتم بنیاد ایثارگران لرستان. فقط کارشکنی میکنن. اینه سفارش امام؟ اینه سفارش حضرت آقا؟ تکلیف چیه؟

ممنون میشم راهنمایی کنید.


کد خبرنگار : 20