تاریخ : 1396,دوشنبه 11 دي12:39
کد خبر : 57316 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

استمداد جانباز از بنیادشهید و ایثارگران ناجا



سال 65 خدمت سربازی رفتم، بعد از اتمام خدمت، سال 86 با مدارک بیمارستانی که دارم از طریق نیروی انتظامی (ناجا) به کمسیون شورای عالی پزشکی ناجا جهت تعیین درصد معرفی شدم. مرحله اول 5%، مرحله دوم 24%، معلولیت دادند.

اشرف عظیما - سال 1362 عضو نیروی ذخیره پاسدار افتخاری کمیته انقلاب اسلامی منطقه اسلام شهر بودم درتاریخ 19/11/1362با  داشتن برگ ماموریت در حین انجام وظیفه از ناحیه مچ دست راست مورد اثابت گلوله تفنگ قرارگرفته، مجروح  شدم.

سال 65 خدمت سربازی رفتم، بعد از اتمام خدمت، سال 86 با مدارک بیمارستانی که دارم از طریق نیروی انتظامی (ناجا) به کمسیون  شورای عالی پزشکی ناجا جهت تعیین درصد معرفی شدم. مرحله اول 5%، مرحله دوم 24%، معلولیت دادند.

به علت اینکه بیماری جسمی و ناراحتی اعصاب و روان دارم و از طرفی هم ازبابت مجروحیت دست راستم، دستم همیشه بی حس  بوده، درد شدیدی دارد. به همین دلیل توان هزینه خانواده ام را ندارم.   

 من هم برای آب و خاک کشورم و برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی تلاش کردم و از این بابت خوشحال هستم. نیروهای کمیته ای اولین خدمت گزاران اتقلاب بودند. بنده آن زمان بسیج کمیته بودم و هم اکنون هم عضو فعال یسیج پایگاه سیدالشهداء (ع) صباشهر می باشم، از جایی هم حق و حقوقی دریافت نمی کنم.

تقاضا دارم پرونده اینجانب را برسی و در صورت امکان، دستور رسیدگی فرمایید. 

ضمنا" چند روز پیش، از طریق بنیاد شهید شهریار موضوع این پرونده را پیگیری کردم که گفتند بنیاد شهید مرکز با همکاری ستاد نیروی انتظامی ناجا، به ما نامه ای بزنند تا برایت پرونده تشکیل داده و به کمیسیون بفرستیم.    

پرونده مجروحیت دستم در ستاد نیروی انتظامی شهریار، قسمت ایثارگران موجود  است.   

با تشکر


کد خبرنگار : 20