تاریخ : 1396,یکشنبه 17 دي18:30
کد خبر : 57379 - سرویس خبری : اخبار

حضور پرشکوه جانبازان در راهپیمایی شکوه وحدت اهواز/تصاویر


حضور پرشکوه جانبازان در راهپیمایی شکوه وحدت اهواز/تصاویر

خانواده بزرگ ایثارگران اهوازی ، با حضوری پرشکوه و وحدت آفرین در راهپیمایی "شکوه وحدت" شرکت کردند .

خانواده بزرگ ایثارگران اهوازی ، با حضوری پرشکوه و وحدت آفرین در راهپیمایی "شکوه وحدت" شرکت کردند .

این مراسم از میدان مولوی ، شروع شد و بعد از عبور از روی پل کارون به سمت چهارراه آبادان ادامه یافت .

مردم شهیدپرور اهواز ، گرد وجود گرانبهای جانبازان و خانواده های معزز آنها حلقه زده بودند و یادگاران شهدا همچون نگینی ، در آن جمع می درخشیدند . دیدنشان مایه آرامش و سکینه بود ، بعد از چند روزی که با التهاب گذشت .

وجود جانبازان نخاعی در بین صفوف به هم فشرده ، مردم را به وجد آورده بود و باعث می شد که در آن همهمه آهنگ های حماسی که طنین شان رسیده بود تا سقف آسمان ، بی اختیار اشک غرور و احساس ابهت پهنای صورت حاضران را فرا گیرد .

نگاه پر صلابت جانبازان پر از مقاومت بود و ایستادگی ، و این آموزه همان چیزی بود که مردم را دلگرم می کرد و مطمئن ؛ به اینکه هرگز دشمن به یک وجب از خاکشان  دست نخواهد یافت تا مدامی که عنصر بصیرت و شجاعت را در مرام شهدا و جانبازان و خانواده صبورشان پیگیر باشیم  .

لازم به ذکر است راهپیمایی شکوه وحدت ، صبح روز 13 دی ماه 96 ، بدنبال برخی تشنجات و تحرکات کور چند روز اخیر اهواز ، که با هدایتِ دشمنان امنیت و ثبات ایران اسلامی ، خط می گرفت در شهر اهواز برگزار شد .

هدف از برگزاری این مراسم تجدید میثاق با مقام معظم رهبری ،  به انزوا کشاندن فتنه گری و فرصت طلبی اغتشاش گران بود .

 همه آمده بودند ، از پیر و جوان ؛ کوچک و بزرگ ، در هر پست و مقامی که بودند ؛ تا امید دشمنان و فتنه گران را از خوابهای پریشانی که این چند روز اخیر برای مردم اهواز دیده بودند ، برهم بزنند و خوشحالی سران استکبار و خاندان جنایتکار آل سعود را بابت چند روز التهاب در سطح شهر و کشور به استهزا بگیرند .  

راهپیمایی "شکوه وحدت "مردم اهواز ، که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم اهواز همراه بود ، در واقع اعتراضی شدید به نا آرامی های چند روز گذشته محسوب  می شد .

مردم در حالی که شعار می دادند : "کار فتنه تمام است ، این آخرین پیام است" خشم و انزجار خود را نسبت به اغتشاش گران نشان دادند که در این مدت خسارتهای مالی بسیاری به اموال عمومی و خصوصی مردم وارد کرده بودند .

آنها با سر دادن شعار "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" یکبار دیگر با مقام معظم رهبری تجدید پیمان نمودند .


کد خبرنگار : 17