تاریخ : 1396,یکشنبه 17 دي15:00
کد خبر : 57390 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

مسئولان! صدای ملت را بشنوید


مسئولان! صدای ملت را بشنوید

سووال این است حال که بساط تجمع ها جمع شده و فتنه 96 پایان یافته، آیا مسئولان دولتی معترضان را که خواسته بحق و مشکلات فراوانی دارند مورد عنایت قرار خواهند داد و فکری اساسی برای برون رفت از مشکلاتشان خواهند کرد، یا اینکه با بگیر و ببند چند نفر، تمام آنچه اتفاق افتاده را به فراموشی خواهند سپرد.

معلم جانباز -  چرا زمانی که مردم عزیز کشورمان مطالبات خود را فریاد می‌ زنند تا مسئولین کاری بکنند و صدای اعتراضات آنها را بشنوند، مورد سوءاستفاده ضدانقلاب و گروه های معاند نظام قرار می ‌گیرند؟

 آیا تاکنون اندیشیده اید چرا زمانی که مردم عزیز کشورمان مطالبات خود را فریاد می‌ زنند تا مسئولین کاری بکنند و صدای اعتراضات آنها را بشنوند، مورد سوء استفاده ضد انقلاب و گروه های معاند نظام قرار می ‌گیرند و بلافاصله اعتراض های مدنی آنها تبدیل به فتنه شده و انگ ضد انقلابی می‌ خورند.

عده ای از مردم صبور و جوانان بیکار و خسته از زندگی به محض اینکه خواستند اعتراض کنند و تلنگری به مسئولین بزنند تا شاید فرجی حاصل و مشکلات حل شود، بدخواهان نظام در صفوف آنها رخنه و خواسته های صنفی و اجتماعی آنان را سیاسی کرده و به اپوزسیون های خارج کشور و منافقین و.... ربط می دهند تا زمینه فتنه فراهم شود.

به عبارتی دیگر، نه مسئولین متنبه شدند تا کاری بکنند و نه بیگانگان و نفوذی ها اجازه دادند تا فریاد حق طلبی و مشکلات اقتصادی عنوان بشود، ضمن اینکه قریب به اتفاق معترضان فرزندان نظام هستند و اصل جمهوری اسلامی را قبول دارند و اگر روزی میهن اسلامی مورد تعرض بیگانگان قرار بگیرد از جان خود برای آن مایه می گذارند.

 متأسفانه در این راستا این قشر در هفته گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی و بیکاری تجمع اعتراض آمیزی را بنا نهاده بودند تا مظلومیت خود را آشکار کنند و در این چارچوب گروهی از جوانان که قادر به تشکیل خانواده و تامین مخارج خود نیستند به خیابان ها آمدند؛ اما عوامل ضدانقلاب که منتظر چنین فرصت هایی بودند با ورود به اعتراضات، خواسته های آنان را از مسیر قانونی خود خارج کردند و این موضوع بهانه ای شد تا دولتمردان بر روی فتنه گران متمرکز شده و تر و خشک را با هم بسوزند.

سووال این است حال که بساط تجمع ها جمع شده و فتنه 96 پایان یافته، آیا مسئولان دولتی معترضان را که خواسته بحق و مشکلات فراوانی دارند مورد عنایت قرار خواهند داد و فکری اساسی برای برون رفت از مشکلاتشان خواهند کرد، یا اینکه با بگیر و ببند چند نفر، تمام آنچه اتفاق افتاده را به فراموشی خواهند سپرد.

دوستان گرامی! آیا دولت محترم در زمان عافیت نباید به فکر سایت های مغرض و نفوذی ها باشد تا جلوی این اتفاقات در آینده گرفته شود؟ چرا باید در هر دوره 10ساله بهانه ای به دست دشمن بدهیم تا زمینه تحریم و تشدید آن علیه جمهوری اسلامی فراهم شود؟

سایتی مثل آمد نیوز از چند سال پیش بنا را بر ضدیت با نظام گذاشته بود، هرچند که در انتخابات از جناب آقای روحانی حمایت کرد، اما این سووال پیش می آید که علت و سبب بی تفاوتی ها چیست و چرا این همه فرصت داده می‌شود تا هم به نظام صدمه بزنند و هم در فضای رسانه ای خوراک تبلیغاتی برای دشمنان فراهم شود.

 اما آنچه در این قضایا محرز شد حضور مردم انقلابی در صحنه و دفاع از نظام و رهبری بود که به نظرم مسئولین بجای مال اندوزی و گرفتن حقوق نجومی به فکر این مردم وفادار باشند که در بزنگاه های حساس پشت نظام را خالی نمی‌ کنند و با تمام قدرت در صحنه های حساس هم حضور دارند.

مسئولین محترم به فکر جوانانی که خواسته های به حق دارند باشند و فراموش نکنند که آنها مدارک عالیه و تخصص های بالایی دارند، اما از یک زندگی شرافتمندانه محروم هستند و پدرانشان نیز شرمنده زن و بچه های خود هستند.

مسئولین محترم! آیا شایسته است عده ای در ناز و نعمت بسر ببرند، سفرهای خارجی بروند و ماشین های مدل بالا سوار بشوند اما قریب به اتفاق مردم عادی نان شب خود را هم نداشته باشند و برای تأمین زندگی معمولی خود دست به سوی آسمان ببرند و با معضلات اقتصادی اجتماعی از اعتیاد گرفته تا طلاق دست و پنجه نرم کنند.

مسئولین محترم خیلی راحت بگویند اعتبارات کافی ندارند تا شغل ایجاد کنند و باید تمام منابع و معادن کشور را بفروشند تا هزار هزار میلیارد را اختلاسگران بالا بکشند و تنها فریادی که گهگاهی از حلقوم مردمی گرفتار بلند شود مورد هجوم فتنه گران برای پیش برد مقاصدشان قرار بگیرد.

از طرفی برخورد دولت جای تاسف دارد و امیدوارم مسئولین این اعتراض های صنفی را شنیده باشند و فکری به حال ملت کنند تا در آینده شاهد ماجراهای مشابه نباشیم.

سخن آخر این که  اگر شعار دولت که تدبیر و امید است مورد قبول خود دولتی ها هست و صرفا تبلیقاتی نیست می‌توان با اجرای فرامین رهبری و اقتصاد مقاومتی، امید را به جامعه برگرداند و تدبیری اندیشید که عدالت علوی در استفاده از منایع موجود برای همه اقشار جامعه به طور یکسان فراهم شود.


کد خبرنگار : 17