تاریخ : 1396,شنبه 16 دي13:43
کد خبر : 57406 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

وظیفه مسئولین دربرابر انتقاد و اعتراض چیست



جانباز -  جناب آقای شهیدی! با سلام؛ همان طور که خودتان در دیدار با جمعی از همسران شهدای مدافع حرم در هفته گذشته اذعان نموده اید وظیفه مسئولین پیگیری و حل مشکل معترضین است تا این جریان به اغتشاش نرسد.

چرا خودتان برای حل مشکل ایثارگران که بارها و بارها در مورد اجرایی نشدن قانون و آئین نامه های اجرایی برنامه ششم در خبرگزاری فاش نیوز عنوان می شود پیشقدم نمی شوید و هیچ وقت خودتان را موظف به پاسخگوئی ندانسته اید و تمام این سوالات  را بی پاسخ گذاشته اید.

برای ساکت کردن ایثارگران و نمایندگان مجلس، برخی از معاونین شما اعلام کرده اند برنامه ششم درحال اجرا است؛ در صورتی که وقتی به بنیاد شهید مراجعه می کنیم تکذیب می کنند و می گویند هنوز آئین نامه اجرایی تعیین درصد ابلاغ نشده و ممکن است سال ها طول بکشد.

ما دم خروس را باور کنیم یا قسم... حتی نامه عدم اجرای قانون را نشان دادند که به فاش نیوز ارسال شده است؛ آیا باید اتفاقی بیفتد تا مسئولین از خواب غفلت بیدار شوند؟!

آیا وقت آن نرسیده که برنامه ششم را اجرا کنید، درجلسه قبلی شما با نمایندگان فراکسیون ایثار گران مجلس اعلام شد کمیته پیگیری مصوبات ایثارگران تشکیل می شود اما اعلام نکردید کسانی که ذینفع هستند به کجا مراجعه کنند.

آیا پیگیری اجرای برنامه ششم هم جزو شرح وظایف این کمیته است یاخیر! مهم ترین رکن صداقت پاسخگوئی به سوالات متقاضیان  می باشد.