تاریخ : 1396,یکشنبه 24 دي18:06
کد خبر : 57444 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

مجلس هفته آینده بودجه ایثارگران را بررسی می کند


مجلس هفته آینده بودجه ایثارگران را بررسی می کند

کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی هفته آینده، بررسی وضعیت ایثارگران در لایحه بودجه را بررسی می کند.

فاش نیوز -  کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی هفته آینده، بررسی وضعیت ایثارگران در لایحه بودجه را بررسی می کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی اصغر یوسف نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس و نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شوای اسلامی روز یکشنبه 17 دی ماه در حاشیه جلسه غیرعلنی با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق خاطر نشان کرد: جهت گیری کلی کمیسیون تلفیق این است که طبق قانونی که در قوانین بالادستی نوشته شده است در مورد ایثارگران در لایحه بودجه سال 97 عدد و رقم ببیند.

وی با بیان اینکه قطعاً این موضوع در لایحه بودجه مورد بررسی قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: از هفته آینده با ورود کمیسیون تلفیق به بخش هزینه ای قطعاً به این موضوع توجه خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مصوبات کمیسیون یادآور شد: بیش از 110 هزار میلیارد تومان از مطالبات اشخاص به دولت در نشست دیروز اعضای کمیسیون تعیین تکلیف شده است و این عدد با توجه به بررسی های اقتصادی انتخاب و اعلام شده است.

یوسف نژاد تاکید کرد: جهت گیری بودجه با منطق اقتصادی تغییر در جهت کمک به اقشار آسیب پذیر و کمک به مردم است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین منابع برای جلوگیری از افزایش حامل های انرژی و به خصوص بنزین تصریح کرد: طبق اظهار نظر رسمی کارشناسان مبلغ ده هزار میلیارد تومان از محل فروش املاک تملیکی در سال 97 پیش بینی شده است که مسلماً مبلغ حاصل شده از آن بیشتر از مبلغ برآوردی کارشناسان خواهد بود و ده هزار میلیارد تومان دیگر نیز از سوی بانک ها تامین خواهد شد.


کد خبرنگار : 17