تاریخ : 1396,سه شنبه 19 دي13:36
کد خبر : 57472 - سرویس خبری : اخبار

رونمایی جدیدترین آثار دفاع مقدس



جدیدترین آثار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توسط فرمانده کل ارتش، فرمانده ناجا و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از میهمان ویژه امروز (دوشنبه) همایش سراسری مدیران کل و رؤسای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بودند.

در کنار این همایش، نمایشگاه دستاوردهای 5 ساله ادارات کل و سازمان‌های زیر مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز به نمایش در آمده که میهمان ویژه امروز، از آن‌ بازدید کرده و در جریان فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفتند.

30 عنوان متون نمایشی با موضوع دفاع مقدس و نماهنگ «اسطوره سپاه» که توسط سازمان هنری و امور سینمایی این بنیاد تولید شده از جمله آثاری بود که صبح امروز در جریان بازدید امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش از این نمایشگاه رونمایی شد.

همچنین در بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که بعداز ظهر امروز از این نمایشگاه داشت، از 40 عنوان اثر دفاع مقدسی که توسط ادارات کل استانی این بنیاد تولید شده است، رونمایی شد. صفحه اردو خبرگزاری دفاع مقدس، نرم افزار تلفن همراه مدافعان حرم و پوستر هفدهمین دوره کتاب دفاع مقدس نیز از جمله دیگر آثاری بود که سید عباس صالحی از آن‌ها رونمایی کرد.

فرمانده ناجا نیز در بازدید خود از  این نمایشگاه که بعد از ظهر امروز صورت گرفت، از آثار دفاع مقدسی مرتبط با نیروی انتظامی رونمایی کرد.

برپایه این گزارش، همایش سالانه مدیران کل و رؤسای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، هر ساله در ایام سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 5 برگزار می شود. امسال این همایش سه روزه از 17 لغایت 19 دی ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/