تاریخ : 1396,چهارشنبه 20 دي13:19
کد خبر : 57486 - سرویس خبری : اخبار

رئیس موساد: ایران با این آشوب‌ها بی‌ثبات نمی شود



اذعان رژیم صهیونیستی به شکست؛ رئیس موساد: ایران با این آشوب‌ها بی‌ثبات نخواهد شد
رئیس سازمان تروریستی- جاسوسی رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم در ایران چشم‌ و گوش‌هایی دارد و همچنین تلویحا به تلاش برای ایجاد اغتشاش در ایران اذعان کرده و گفت که به آشوب‌های اخیر برای بی‌ثبات کردن ایران امیدی نیست.
«یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» دیروز (سه‌شنبه) گفت آشوب‌های اخیر در ایران باعث بی‌ثباتی حکومت این کشور نمی‌شود و نباید به آن امید داشت.
کوهن طی جلسه‌ای خصوصی در وزارت اقتصاد با تأکید بر اینکه اسرائیل در ایران دارای «گوش، چشم و چیزهایی بیشتر از آنها» است، گفت: «نباید از تحولات در ایران انتظار زیادی داشته باشیم علی‌رغم اینکه خوشحال می‌شویم شاهد انقلابی مهم در آن باشیم.»
کوهن درباره نفوذ ایران در منطقه نیز افزود: «گذرگاه‌های زمینی و هوایی (در سوریه و عراق) ایجاد شده که رزمندگان را در خاورمیانه به مرزهای شمالی ما می‌آورد... ایران در حال تجهیز خود و مسلح کردن گروه‌های تحت حمایتش به سلاح‌های نقطه‌زن است که نگرانی بزرگی برای امنیت خاورمیانه است.»
 وی همچنین درباره نگرانی کشورهای عربی از تقویت ایران در منطقه گفت: «نگرانی‌هایی را از [برخی] سران در منطقه و جاهای دیگر شنیده‌ایم.»
رئیس موساد در پایان گفت: «شاهد تغییر قابل توجه درک آمریکا از تهدیدات استراتژیک و نگرانی‌های امنیتی علیه جهان، درپی جاه‌طلبی‌های ایران هستیم.»