تاریخ : 1396,چهارشنبه 20 دي20:05
کد خبر : 57514 - سرویس خبری : اخبار

همیشه بیدار، در برابر سودجویان!


همیشه بیدار، در برابر سودجویان!

در طول تاریخ همیشه عده ای سودجو برای رسیدن به منافع خود از هر نوع روشی که استفاده می کنند تا به مقاصد خود برسند. گروه پلید صهیونیست متشکل از عده ای سیاستمدار ضدمذهب و دین و انسان هستند و هدف آنها مطامع دنیایی خودشان است

فرید اسکندری - سلام خدا بر روح خمینی کبیر که درس عزت و آزادگی را برای تمام دل های شیفته ی آزادی به ارمغان آورد. ایران اسلامی و نهضت حسینی خمینی به این سادگی به دست نیامده که بخواهد با ویز ویز چند حشره معاند و مزدور داخلی و خارجی ذره ای آسیب ببیند.

 در طول تاریخ همیشه عده ای سودجو برای رسیدن به منافع خود از هر نوع روشی که استفاده می کنند تا به مقاصد خود برسند. برای مثال همین گروه کثیف صهیونیست هیچ تعریفی در تمان ادیان و مذاهب الهی ندارند و این جماعت گروهی سیاستمدار چپاولگر ضد بشری هستند که برای رسیدن به خواسته های غیر انسانی خود به هر شیوه ای متوسل می شوند و در قالب مذاهب گوناگون خود را به طرق مختلف به افراد و دولت های ساده لوح طوری موجه نشان می دهند که جنایات ضد بشری و ضد انسانی آنها را تایید کنند و در زمینه های دیگر آنان را یاری کنند.

 این گروه پلید صهیونیست متشکل از عده ای سیاستمدار ضدمذهب و دین و انسان هستند و هدف آنها مطامع دنیایی خودشان است، نه دین یهود یا هر دین دیگری. حال با توجه به شکل گیری نهضت مردمی خمینی در ایران اسلامی این گروه صهیونیست تلاش می کنند با کمک ایادی و مزدوران داخلی خود در ایران و کمک دولت های استعماری مانند آمریکا و انگلیس تلاش می کنند به هر روش ممکن اذهان عمومی را بر علیه نهضت تحریک کنند.

 حال در این میان باید برگردیم به مسئولان و کسانی که در کشور وظیفه صیانت و پاسداری از ارزش هایی که با خون پاک ترین جوانان این سرزمین به وجود آمده است.

 در زمان جنگ اگر کوچک ترین روزنه اطلاعاتی توسط دشمن دریافت میشد یا یک فرد خبیث ستون پنجم دشمن میشد و توسط دشمن تخلیه اطلاعاتی میشد، یک فاجعه بزرگ در جنگ بوجود میامد که باعث ضربات جانی و مالی بزرگی میشد اما اون زمان با توجه به کمی امکانات و در مقابل دشمن مجهز به پیشرفته ترین ماشین جنگی بود، رزمندگان میزان ضریب اشتباه را به صفر می رساندند.

 دولت مردان و صاحب منصبان باید به هوش باشند که بسیج همیشه و همه جا هوشیار ایستاده است و تمام هم و غم خود را دولتیان و صاحب منصبان به کار گیرند که تکرار اشتباه مصادف است با دیوانگی!

 جریان اشغال شهر پاوه توسط گروهک های ضد انقلاب و عوامل داخلی که دولت را در دست گرفته بودند در اون زمان امام خمینی به محض مطلع شدن از سهل انگاری مسئولان فورآ فرمود با کسانی که تخلف و سهل انگاری کرده اند اقدام انقلابی می کنم و بلافاصله شهر پاوه آزاد شد و ماجرای حصر آبادان در سال شصت که امام فرمود حصر آبادان باید شکسته شود و کسانی که آن زمان بودند دیدند که بسیجیان و سپاه و ارتش چگونه محاصره آبادان را شکستند.

 از این قبیل اقدامات انقلابی امام و امت از پانزده خرداد 42 تا کنون توسط ولایت فقیه و جانشین بر حقش امام خامنه ای در حال اجراست و افرادی ساده لوح که در پست های مهم و کلیدی را در دست دارند، به هوش باشند که اگر ولی امر مسلمین جهان و رهبر آزادگان جهان دستور اقدام انقلابی دهند دقیقآ همان کاری را با آنها می کنیم که با حزب بعث و صهیونیست و داعش کردیم.

یا زهرا یا مظلوم


کد خبرنگار : 20