تاریخ : 1396,جمعه 22 دي19:44
کد خبر : 57528 - سرویس خبری : اخبار

جانباز نخاعی حاج "محمد قبادی" به شهدا پیوست


جانباز نخاعی حاج

جانباز نخاعی حاج " محمد قبادی " پس از تحمل رنج ماه ها بیماری صعب العلاج، امروز به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز- جانباز 70% نخاعی حاج " محمد قبادی " پس از تحمل رنج ماه ها بیماری سخت، امروز بعدازظهر در بیمارستان به یاران شهیدش پیوست!

 جانباز شهید محمد قبادی که از همکاران فعال رسانه ای و دغدغه مند برای امور ایثارگران بود، امروز ساعت 2 بعداز ظهر در بیمارستان تریتا ی تهران، دار فانی را وداع گفت و به شهادت رسید!

  این جانباز شهید متولد 1341، در 20 سالگی برای دفاع از دین و میهن به جبهه های دفاع مقدس اعزام شد و در فروردین ماه سال 1362 در حالی که عضو واحد تخریب تیپ سیدالشهدا علیه السلام بود، در شامگاه عملیات والفجر یک، در شمال فکه به درجه جانبازی نایل آمد.

 شهید قبادی لیسانس حقوق را از دانشگاه تهران اخذ کرد و مدتی هم به تحصیلات حوزوی پرداخت.
از ویژگی های بارز او خوشرویی و مردمداری اش بود که با اکثر جانبازان ارتباط صمیمی داشت و به کارها و مشکلاتشان رسیدگی می کرد. او همچنین با وجود جسم رنجور خویش فریادگر دردها و آلام همرزمان جانباز و ایثارگرش بود و به این منظور کارهای رسانه ای مختلفی را از جمله همکاری با پایگاه خبری فاش نیوز و راه اندازی و اداره گروه های متعدد برای جانبازان و ایثارگران عهده دار بود.

 

شهید قبادی از افراد فعال در انجمن جانبازان نخاعی بود و رابط این انجمن در با جانبازان شهرستانی بود و مسایل و مشکلات آنان را به انجمن و مسئولان ذیربط انتقال می داد. او که همیشه مشغول کار و تلاش بود، شکیبا بودن و مقاومتش در برابر مشکلات را مدیون تجربه هایی میدانست که در دوران جبهه و آسایشگاه کسب کرده بود و میگفت: " از آدم های جبهه و جنگ صبر و حوصله را یاد گرفتم و برنامه ریزی درست و درمان در زندگی را. یاد گرفتم متکی به تقوا و اصول باشم. ازنظر من وقتی هدف در زندگی بر مبنای تعالی و رشد باشد، هیچ مشکلی نیست که نشود از آن عبور کرد و موانع را می توان کنار زد. این گذر از رنج ها و مشکلات است که خستگی را از آدم می زداید."

 

  او که بیش از سی سال بود از زمان جانبازی و مجروحیت اش می گذشت و طی این سالها به عنوان یک جانباز قطع نخاعی، بسیار فعال و پر تلاش بود، از اواخر سال 94 بود که به علت دچار شدن به بیماری سرطان، با رنج های بسیاری علاوه بر رنج مجروحیت دست و پنجه نرم میکرد اما با این وجود با روحیه ای بسیار بالا و متوکل، همچنان به زندگی عزت مندانه خویش ادامه میداد و تا پیش از این روزهای آخر که آن را در بخش آی سی یو گذراند، در ملاقات ها و دیدارها با دوستان همرزمش، بسیار خنده رو و با قدرت روحی بالا برخورد میکرد درحالیکه سرطان، مدتی بود که متاستاز کرده و تمام بدنش را فرا گرفته بود.

 شهید جانباز محمد قبادی بعد از مجروحیت مدتی را در آسایشگاه جانبازان ثارالله بستری بود. بعد از مدتی ازدواج کرد و خداوند فزند پسری به او عطا کرد که اورا بسیار دوست داشت.، همچنان پس از جنگ و در دوران زندگی اش دغدغه حل و رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران را با خود داشت و تا شدید شدن بیماری اش از نوشتن و اقدام و پیگیری امور همرزمانش کوتاهی نکرد!

  آخرین جملات او در یک مصاحبه خبری این بود: «آرزو دارم همه آدم ها موفق باشند. اوضاع معیشتی و درمانی جانبازان و معلولین کشورمان بهتر از قبل شود. تمام فرزندان سرزمینم به تمام آرزوهای دست نیافتنی شان برسند.»

وی در گفت و گویی میگفت: بهترین لحظه زندگی ام وقتی بود که پسرم وارد زندگی مان شد. و «من زنده ام پس زندگی می کنم و لذت می برم از دنیایی به این زیبایی.»

  پیش از این نیز در مرداد ماه امسال گزارشی از ملاقات با این جانباز قهرمان در سایت فاش نیوز بنام " «قبادی» دوسِت داریم! " منتشر شده بود که گزارشی از دیدار همرزمان جانباز شهید قبادی با او در یک ملاقات دوستانه بود!

اطلاعات بیشتر جهت برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این جانباز شهید متعاقبا" اعلام می گردد.

 

 
 

نفر ایستاده وسط جانباز محمد قبادی
 

   

 
 

نفر اول از سمت راست ، جانباز محمد قبادی
 

   

 
 


نفر اول سمت راست ، جانباز محمد قبادی


کد خبرنگار : 20