تاریخ : 1396,یکشنبه 24 دي15:19
کد خبر : 57566 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

درمان به جای نمایش های صوری!



جانباز 50 درصد از تبریز- الان امر درمان ایثارگران از اواخر سال 95 با انتقال حساب های بانکی از ملی به بانک ورشکسته دی که نماد آن در بورس به دلیل عدم شفافیت مالی بسته است، منتقل شد. بدون کسب اجازه ایثارگران هم در بانک دی حساب باز کردند.

 و در ادامه نیز از اول مهرماه نیز قرار داد تامین هزینه های درمانی را با بیمه دی بستند که حتی در بورس هم پذیرفته نشده است که این بیمه دی نیز از شرکت های زیر مجموعه بانک دی است و بانک دی هم به عنوان بانک خصوصی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

  در زمانی که بیمه ایران متولی تامین هزینه های درمانی بود، از زمان تحویل اسناد نهایتا" تا 10 روز این هزینه ها پرداخت می گردید ولی حالا بنده اسنادی که در تاریخ 28/9/1396 به کارگزار بیمه داده ام تا تاریخ نگارش این متن 21/10/1396 هزینه ها پرداخت نشده است که این امر ناشی از بی مسئولیتی مسئولین بنیاد با مدنظر قرار دادن و اولویت احیای بانک از ورشکستگی هزینه های درمانی ایثارگران مورد سوء استفاده بنیاد شهید و بانک دی و بیمه دی قرار گرفته است.

  لذا بهتر است مسئولین به جای نمایش های سیاسی در بازدید از مراکز درمانی و آسایشگاه های جانبازان به مسئولیت های قانونی و نظارتی در هزینه کرد اعتبارات دولتی درمانی ایثارگران همت نموده و اجرای قوانین ایثارگران را در کلیه سلسله مراتب اداری و دستگاه های اجرایی را پیگیری نمایند.

والسلام


کد خبرنگار : 20