تاریخ : 1396,سه شنبه 26 دي14:38
کد خبر : 57593 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

اختصاص وام مسکن به ۱۰۰ هزار ایثارگر در سال۹۷


 اختصاص وام مسکن به ۱۰۰ هزار ایثارگر در سال۹۷

بانک مرکزی برای ۱۰۰ هزار نفر از ایثارگران در بودجه سال ۹۷ تسهیلات وام مسکن اختصاص می‌دهد.

فاش نیوز -  بانک مرکزی برای 100 هزار نفر از ایثارگران در بودجه سال 97 تسهیلات وام مسکن اختصاص می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی اصغر یوسف ‌نژاد نماینده مردم ساری و سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 در نشست خبری با اشاره به مصوبات اخیر کمیسیون اظهارداشت: بانک مرکزی برای 100 هزار نفر از ایثارگران در بودجه سال 97تسهیلات اختصاص می‌دهد.

وی گفت: براساس این مصوبه، ایثارگرانی که تا پایان سال 95 تا سقف 20 میلیون تومان وام خود را تسویه کرده باشند مجدداً می‌توانند از شرایط فوق و تسهیلات برای خانه جدید خود استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق با رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته در رابطه با چند موردی که در کمیسیون تلفیق به صورت مراعا مانده بود بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی ادامه داد: از آنجایی که دولت پیشنهاداتی را در این رابطه در لایحه قید کرده بود که نیاز به اذن رهبر معظم انقلاب داشت کمیسیون آن را به صورت مراعا گذاشت همچنین درباره موضوعاتی چون اشتغال و چند مورد مهم دیگر در این جلسه بحث شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق با بیان اینکه در جلسه نقطه نظرات خوبی مطرح شد گفت: ما تصمیمات عمده را راجع به لایحه پیشنهادی دولت در سال 97 اخذ کردیم و امروز تقریباً بحث تبصره‌ها را در دو بخش درآمدی و هزینه‌ای به اتمام رساندیم.

یوسف‌نژاد موضوع افزایش قیمت  حامل‌های انرژی را از دیگر موارد مطروحه در نشست روز گذشته با رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: در رابطه با حامل‌های انرژی نقطه نظر کمیسیون تلفیق به قوت خود باقی است اما دولت این اختیار را داشته که در 2-3 سال گذشته این افزایش قیمت را اعمال کند.

نماینده مردم ساری خاطرنشان کرد: در جلسه روز گذشته این موضوع  مطرح شد که امسال در لایحه بودجه تغییر قیمت‌ها با شرایط فعلی سازگاری ندارد.