تاریخ : 1396,شنبه 30 دي17:37
کد خبر : 57615 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

سرنوشت نامه ما با نماینده رشت!



فرهمند - بنده اهلیت، بومیت، ساکن رشت هستم. گذر زمان گشت و گشت ....تا روزی بنا به اجبار و ناچاری و به اقتضای سن و سال، طی درخواستی حضور مبارک نماینده محترم و غیر بومی رشت جناب آقای جعفر زاده رسیدم ( شهریور 95) تا بنا به تصویب قانون مبنی بر دریافت حقوق و مزایا و بیمه جهت رزمندگان بیکار و فاقد درآمد، راهنمایی و در صورت امکان توصیه بفرمایند، 10 روز بعد از دفتر ایشان تماس گرفتند که مهندس نامه ای برای معاونت امور مجلس در بنیاد شهید آقای عندلیبی نوشتند و شما یک ماه دیگر به بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت مراجعه و پیگیری نمایید.

  پس از ماه ها انتظاری و پیگیری و عدم رسیدگی، متوجه شدیم که نامه را اشتباها" برای آقای عندلیبی نوشتند و میبایست برای امور ایثارگران ارتش می نوشتند! و در این مدت بالای یک سال هم هیچ جوابی به اینجانب نداده اند.
و اما قضاوت...

 تقریبا" 70% افرادی که از بنیاد و امور ایثارگران حقوق و مزایا می گیرند، جبهه نرفته اند و سالیان سال به طریقی از این مزایا بهره مند هستند.
80% مسئولان و افسران حال حاضر که در ستاد مشترک ارتش در حال رسیدگی به امور ایثارگرانند، از جنگ و جبهه چیزی ندیده و نمی دانند.
  بنده به عنوان سرباز وطن، پس از انقلاب، در دو جبهه جنگ (داخلی در غرب و دفاع مقدس تحمیلی در جنوب ) در رسته تانگ حضور و با بسیاری از فرمانده هان و افسران جبهه دیده آشنا و باورشان دارم.

 امیدوارم مسئولان محترم در بنیاد ها و امور ایثارگران کشور، آمار و ارقامی صحیح از ایثارگران و رزمنده گان واقعی بدست آورند و حق رزمندگان و بنده حقیر را بدهند.


کد خبرنگار : 20