تاریخ : 1396,چهارشنبه 27 دي15:30
کد خبر : 57632 - سرویس خبری : اخبار

تلخ ترین طنز تاریخ !


تلخ ترین طنز تاریخ !

یاد آن شب ها، سخن با همرزمان جانباز. شهیدم و خانواده های معزز آنها میفتم که امروز هر کدام جوانی برومند و چون پدرهای پاک آسمانی شان شده اند و وضع امروز باقیمانده آن سپاه الهی، آن انصارالله را می بینیم، تلخ ترین طنز تاریخ در نظرم جلوه گر می شود.

اسماعیل مرتضایی- چندی پیش یکی از همرزمان عزیزم عکس مدالی را برایم فرستاد که بر روی آن شمایل یک عقاب با بال های گسترده و در وسط آن به انگلیسی پس از توضیحاتی نوشته شده بود PERDIN GULF خلیج فارس.

 با توجه به اینکه هیچ انتظاری از دولت های جمهوری اسلامی نداشته و ندارم، به یاد تلخ ترین طنز تاریخ افتادم!

  روزی جوانان. نوجوان. میانسالان و حتی پیرمردان شیردل با غیرت و دلیر این مرز بوم، با شعار اهتزاز پرچم اسلام بر کاخ های سرخ و سفید و جاری شدن عدالت علوی در سطح جهان، لباس رزم بر تن نموده و عازم دشت عشق و بلا شدیم و حقا دنیا را در مقابل این عزیزان مومن بالله و از جان گذشته دیدم.

 اما امروز همان شیر دلان که دشمن از شنیدن نامشان لرزه بر اندامشان می افتاد، حتی قادر به ستاندن حق خود! دقت فرمایید حقی که مجلس تصویب و شورای نگهبان آن را تایید و دولت جمهوری اسلامی آن را ابلاغ نموده نیستند! در دادگستری ها خدا نکند ته ریش تا قیافه ای شبیه به رزمندگان دفاع مقدس داشته باشی، اگر شاکی هم باشید، باید پیژامه جانمازی و قرآن خود را همراه داشته باشی.

 در بنیاد شهید که هر روز وصفش را در سایت می شنویم در اداره کار قانون رسمی کار در هیئت حل اختلاف که باید نهایتا" 15 روزه طبق بخشنامه داخلی خود به اتمام برسد، پس از چهارماه هنوز حکم اولیه صادر نشده و جدا از اینکه هنگامی که فهمیدند طرف شما بخش خصوصی قدرتمند ایران است، محترمانه شما را متوجه قدرت کارفرما نمودند.

  خدا نکند که در دیوان عدالت اداری نامه ای ممهور به آرم سپاه در خصوص مدت حضور شما در جبهه در پرونده باشد. شب های داخل سنگر زیر نور فانوس را به یاد میاورم. سخن گفتن و آینده ای روشن و درخشان از جمهوری اسلامی را به تصویر می کشیدیم تا هزاران هزار نفر ما از بین برود اما اسلام عزیز زنده و قوی تر از همیشه با برهان قاطع بتواند حقانیت خود را در راستای عدالت علوی در جهان نهادینه کند.

  یاد آن شب ها، سخن با همرزمان جانباز. شهیدم و خانواده های معزز آنها میفتم که امروز هر کدام جوانی برومند و چون پدرهای پاک آسمانی شان شده اند و وضع امروز باقیمانده آن سپاه الهی، آن انصارالله را می بینیم، تلخ ترین طنز تاریخ در نظرم جلوه گر می شود.

 پیش قراولان عدالت که به تاسی از امام خود حضرت امیرالمومنین علی (ع) و سلف صالح او روزی در نهایت جوانی به دنبال حق مظلوم تن دنیا پا پیش نهادند امروز مظلوم ترین قشر جامعه اند. نامه یارانه ای به مدیر کل و وزیر و... وای از اینهمه بی احترامی کارمندی که ناموس وطن و حتی اداره اش از قبل رزم تو و همرزنمانت بر پا مانده، حتی جواب سلام تو میانسال با موهای سپید را نمی دهد!

بعد به دنبال ساختن مجسمه فلان سرباز عصر ساسانی و اشکانی و هخامنشی هستند که در جنگ های مختلف و خصوصا اسکندر پایتخت ایران به آتش کشیده شده را بسازند. این طنز غیرتمندان اسیر ...

متولیان مرعوب تلخ ترین تلخ ترین. تلخ ترین طنز تاریخ است.

خوشا به سعادت شهدا


کد خبرنگار : 20