تاریخ : 1396,چهارشنبه 04 بهمن15:14
کد خبر : 57722 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس خبر فاش نیوز را تأیید کرد


رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس خبر فاش نیوز را تأیید کرد

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس موافقت رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح را با اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران تأیید و بر عملی شدن آن تأکید کرد.

فاش نیوز -  رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس موافقت رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح را با اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران تأیید و بر عملی شدن آن تأکید کرد.     

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران باید تا هفته آینده اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صورتجلسه نشست کمیسیون ایثارگران مجلس با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: بر طبق صورتجلسه که مبتنی بر توافق صورت گرفته فیمابین است، مقرر شد که قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران تا هفته آینده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح اجرایی شود.

نماینده آزاده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به شروط مطرح شده از سوی سردار کمالی مبنی بر اجرای مصوبه فقط برای ایثارگران دارای سابقه جبهه 27 تا 29 ماه متذکر شد: ما این شروط را قبول نداریم و ستاد کل باید به قول خود برای کسر خدمت 20 هزار نفر از فرزندان ایثارگران جامعه عمل بپوشاند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: به اعتقاد نمایندگان ملت، در صورت اجرا تعداد فرزندان ایثارگران شامل این طرح، حتی کمتر از 20 هزار نفر در سال جاری خواهد بود.


کد خبرنگار : 17