تاریخ : 1396,یکشنبه 08 بهمن17:22
کد خبر : 57764 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

کاهش ۳۰درصدی خدمات دهی بنیاد در سال ۹۷


کاهش ۳۰درصدی خدمات دهی بنیاد در سال ۹۷

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از کاهش اعتبارات مالی بنیاد شهید برای خدمات دهی به ایثارگران در لایحه بودجه ۹۷ انتقاد کرد.

فاش نیوز -  نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از کاهش اعتبارات مالی بنیاد شهید برای خدمات دهی به ایثارگران در لایحه بودجه 97 انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل حسن بیگی نماینده ایثارگر مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز رسیدگی به لایحه برنامه بودجه سال 97 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بحث ایثارگران در دو موضوع قرار دارد:

اول آن بخشی که مرتبط با وزارتخانه ها است، وضعیت و موقعیت آنها خوب است. اما آن بخشی که مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است با کمال تاسف باید بگویم که وضعیت مالی آن بسیار خراب است.

وی اضافه کرد: من فکر می کنم بیش از 30درصد از افرادی که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد در سال آینده حداقل خدمات گیری را هم ممکن است نداشته باشد.

نماینده ایثارگر مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه اصلاحاتی که کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه 97 در خصوص ایثارگران انجام داده است، کار را خراب تر کرده است.

حسن بیگی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سووال که راهکاری در این خصوص از سوی نمایندگان ایثارگر در صحن علنی ارائه خواهد شد، متذکر شد: ما امیدواریم که در صحن علنی مجلس نمایندگان به پیشنهاداتی که داریم رای دهند تا معضلاتی که در پیش پای ایثارگران قرار دارد، برداشته شود.


کد خبرنگار : 17