تاریخ : 1396,پنجشنبه 12 بهمن14:00
کد خبر : 57839 - سرویس خبری : اخبار

بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت دهه مبارک فجر



نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت فرا رسیدن یوم الله دهه مبارک فجر، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای را صادر کردند.
به گزارش «ایثار» در این بیانیه آمده است:
اینک در آستانه طلیعه فجر چهلمین سالگرد بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی شاهد عزت امت اسلام در سراسر عالم و درس‌آموزی ملت‌ها از انقلاب اسلامی در خروش ایشان برای پایان دادن به ظلم و ستم فرعونیان هستیم و شاهد فجری دیگر بر اثبات جهان‌شمولی انقلاب عظیمی که با زعامت رهبری دوراندیش و بصیر حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تا سپردن پرچم انقلاب حسینی به دست توانمند حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهایی بشریت از قیود استکبار جهانی به پیش می‌رود.
انقلاب تبلور عینی باورهای درونی انسان‌هاست و مردم مستضعف و محروم همانطوری که امام راحل فرمودند؛ همیشه ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلابند. اگر اخلاص و مجاهدت و فداکاری بی نظیر ملت ایران اسلامی نبود، نه در جنگ تحمیلی به پیروزی می‌رسیدیم و نه انقلاب اسلامی به چهل سالگی می‌رسید.
هر چند انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به پیروزی، آزمایش‌های سخت و مراحل دشواری را گذرانده است، اما حفظ و نگهداری و استمرار آن به مراتب مشکل‌تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری، مقاومت و تلاش و همت بیشتری دارد. بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد حفظ این انقلاب بصورت مکرر، هم در وصیت نامه سیاسی– الهی و هم در سخنرانی‌هایشان تاکید فراوانی داشته‌اند. ازجمله فرمودند: «به ملت غیور ایران توصیه می‌کنم که نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آورید، همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری نمایید.»
اینک در آستانه چهلمین سالگرد آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر بر همگان به ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره آن دوران سراسر نور و تکریم نسبت به مقام والای شهدا و ایثارگران و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا، عزم و آمادگی همه‌جانبه خود را جهت نیل به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و حرکت جدی‌ در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری با عزم ملی و مدیریت جهادی و کمک به مسئولان جهت رفع مسائل و موضوعات علمی، فرهنگی، اقتصادی و... کشور اعلام می‌دارند.