تاریخ : 1396,یکشنبه 06 اسفند14:55
کد خبر : 57853 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

چرا حق بازنشستگی جانبازان پرداخت نمی شود؟!


چرا حق بازنشستگی جانبازان پرداخت نمی شود؟!

مسئولین عزیز! شده تاکنون بخواهید برای ۲۴ساعت بایک جانباز اعصاب و روان زندگی کنید؟ شده تاکنون بخواهید خودتان را همراه خانواده یک جانباز شیمیایی،قطع نخاع و معلول قرار دهید؟ آیا دفاع از مملکت و عرض و آبروی این مردم جرم است که اینقدر به این قشر از جامعه بی توجهی نشان داده می شود؟ بنیادشهید دراین کشور چقدر پرسنل دارد؟

بنده خدا

بنده خدا - چرا مسئولین محترم مربوطه و دولت برای پاداش بازنشستگی جانبازان (ازکارافتاده کلی) اقدامی نمی کنند؟

چرا وقتی که قرار است برای ایثارگران کاری بکنند مشکل بودجه مطرح می شود؟

دراین کشوررتمامی نهادها، ارگان ها و دوایر دولتی برای بازنشستگی پرسنل خود حقِ سنوات و پاداش پایان کار در نظرمی گیرند و پرداخت می کنند، از صد میلیون تومان تا بالاتر!

مگرقراراست پاداش و سنوات ایثارگران و اقدامات لازم دراین مورد را نهادی به غیراز بنیاد شهید و امورایثارگران انجام دهد که مسئولین ذیربط تاکنون اقدام شایسته ای انجام نداده اند؟

با گذشت زمان به مرور ایثارگران دارفانی را وداع گفته و به لقاءالله می پیوندند.

نکند مسئولین مربوطه نسبت خاصی با خداوند دارند که نگران پاسخگویی در محضر خداوند منان بابت تضییع حقوق این قشر از جامعه نیستند؟ دراین جامعه چه قشری پاکتر از این عزیزان است که در زمان لازم حاضر شدند جان خود را برای دفاع از این مرز و بوم وآسایش مردم فدا کنند؟

می خواهم سوالاتی بپرسم؛

مسئولین عزیز! شده تاکنون بخواهید برای 24ساعت بایک جانباز اعصاب و روان زندگی کنید؟ شده تاکنون بخواهید خودتان را همراه خانواده یک جانباز شیمیایی،قطع نخاع و معلول قرار دهید؟ آیا دفاع از مملکت و عرض و آبروی این مردم جرم است که اینقدر به این قشر از جامعه بی توجهی نشان داده می شود؟ بنیادشهید دراین کشور چقدر پرسنل دارد؟

بروید ببینید ورودی اطاق این پرسنل چه عناوینی درج شده است، کارشناس.....،کارشناس مسئول و کارشناس ارشد!

اگر این کارشناسان واقعا" کار خود را درست انجام می دادند سزاوار بود که تاکنون بعضی از احتیاجات اولیه ایثارگران لاینحل مانده باشد؟ به خدا قسم این دل ما پراست از حرف های ناگفته که نوشتن هم آرامش نمی کند.

من یک آرزو دارم و آن هم این است: یکبارخدمت مقام معظم رهبری برسیم با جانبازان و دردهایمان رابگوییم. البته نه برای آزردن دل رهبر عزیزمان، بلکه برای اینکه عرق شرمساری برپیشانی بعضی از مسئولین ذیربط بنشیند و از این همه اجحاف که به ایثارگران شده است خجالت بکشند! به قول قدیمی ها داخلمان خودمان رامی کشد و بیرونمان دیگران را.

خدانگهدارتان.


کد خبرنگار : 17