تاریخ : 1396,چهارشنبه 18 بهمن14:34
کد خبر : 57875 - سرویس خبری : ورزشی

مسابقه دارت خانوادگی "جانبازان نخاعی" برگزار می شود


مسابقه دارت خانوادگی

پیش بینی شده است بیش از ۲۰۰ نفر از جانبازان و خانوادهایشان در این مسابقه شرکت نمایند و بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی، جهت تکریم و تجلیل از همسران جانبازان نخاعی نیز مقرر شده است به کلیه همسران شرکت کننده در این مسابقه، هدایایی اختصاص یابد.

فاش نیوز -  همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از سوی انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان و با مشارکت اداره کل اردویی و ورزشی بنیادشهید و همینطور باشگاه شهدای مخابرات ستارخان، مسابقه دارت ویژه جانبازان نخاعی و خانوادهایشان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، این مسابقه که روز پنجشنبه 19 بهمن ماه در مجموعه ورزشی شهید یگانه شرکت مخابرات، واقع در خیابان ستارخان، نبش شادمان برگزار می شود، صرفا در رشته ورزشی دارت انجام خواهد شد و جانبازان نخاعی شرکت کننده در قالب یک تیمِ (دو، سه و چهارنفره) با همسر و فرزندان خود می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

برپایه این گزارش، پیش بینی شده است بیش از 200 نفر از جانبازان و خانوادهایشان در این مسابقه شرکت کنند.

همچنین بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی، به منظور تکریم همسران جانبازان نخاعی تقدیر از آنان مقرر شده است به کلیه همسران شرکت کننده در این مسابقه، هدایایی اختصاص یابد.

جانبازان قطع نخاع متقاضی می بایست ساعت 8 و نیم صبح روز پنجشنبه نوزدهم بهمن ماه در باشگاه ورزشی شرکت مخابرات، واقع در آدرس فوق الذکر حضور یافته و ثبت نام به عمل آورند. به همین منظور پارکینگ مجموعه نیز هماهنگ شده است.

شماره تماس 09121005752 (مصطفی مسعودی معاون اجرایی و مسئول کمیته تربیت بدنی انجمن جانبازان نخاعی) جهت هماهنگی و پاسخ به هر گونه سئوال در نظر گرفته شده است.


کد خبرنگار : 21