تاریخ : 1396,یکشنبه 15 بهمن12:13
کد خبر : 57882 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

سوال اینجاست!



مهربان. برادر شهید و جانباز -  سلام. من یک جانبازم با تمام وجودم اصل نظام و انقلاب را قبول دارم و این را بارها با جانفشانی ها و رشادت ها ثابت کردیم. سوال اینجاست چه کسانی بر ما مسوول هستند از کدام طبقه جامعه هستند؟ سوال این است از مسوولان الخصوص بنیاد شهید گیلان که با این چند رغاز حقوقی که به ما می دهید آن هم حالت اشتغال شما مسوولان بنیاد می توانید با این زندگی کنید؟ اکثر جانبازان ما از مرز 50 سال گذشتند و هنوز ما سر و سامان نگرفتیم.

ماده  38 که برای برخی ها خورد و بقیه بلاتکلیف هستند. طرح جامعه و به قول خودشان نظام پرداخت هماهنگ و از بین بردن فاصله طبقاتی که زیر میزها فعلا مانده و جز حرف و بوق زدن در صدا و سیما چیزی ندیدیم.! آیا بعد از سپری شدن نزدیک به چهار دهه از این انقلاب هنوز جانباز و خانوادهای شهداء در انتظار اجرای قانون..

آقایان مسوول بدانندکه امروزه گفتار درمانی و همانند این قبیل شیوه هادیگر کارساز نیست.. می گویند بودجه نیست می گویند نداریم و بعد یکی چند هزار میلیارد برداشته و رفته و به ریش همه می خندد! بنده فقط یک جمله بگم برای خانواده های شهداء و جانبازان و دیگر جانفشانان ندارید بس برای چه کسانی دارید؟!

به خدا قسم من دارم میگم خجالت می کشم برای متولیان که بدون رضایت ما سرسفره ما نشسته اید و نوش جان می کنید. خجالت بکشید و اگر توان کار و پاسخگویی را ندارید استعفاء دهید و بروید و جای افراد خوب و باسواد و با درک را نگیرید تا شاهد کمی ذهنیت ها پاک شود. اگر نشود، آه و ناله های ما روزی نه چندان دور گریبان گیر شما می شود و باید پاسخ بدهید. انشاءالله. با تشکر از شما بزرگواران.