تاریخ : 1396,سه شنبه 17 بهمن18:16
کد خبر : 57942 - سرویس خبری : اخبار

صدور کارت های جدید ایثارگران هفته آینده آغاز می شود


صدور کارت های جدید ایثارگران هفته آینده آغاز می شود

معاون تعاون واموراجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران درنشست خبری از رونمایی کارت شناسایی الکترونیک خانواده شهدا و جانبازان خبر داد.

آذینی فر

فاش نیوز -  معاون تعاون واموراجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران درنشست خبری از رونمایی کارت شناسایی الکترونیک خانواده شهدا و جانبازان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، مهدی ایزدی  با بیان اینکه کارت شناسایی ایثارگران تا روز ۲۹ اسفند ماه ۹۶ اعتبار دارد اما پس از آن شورای عالی اداری این کارت‌ها را فاقد اعتبار اعلام کرده است گفت:  امسال با توجه به تمدید دو ساله کارت های شناسایی خانواده های شهدا و جانبازان و با توجه به آخرین مهلت بهره مندی از تمدید این کارت های شناسایی، بنیاد طراحی کارت های شناسایی الکترونیک را به پایان رسانده وطی روزهای آینده ازاین کارت رونمایی می شود.

ایزدی افزود: کارت جدید برای این عزیزان در هفته آینده رونمایی خواهد شد و ایثارگران ما می‌توانند با مراجعه با سایت ایثار نسبت به ثبت نام و دریافت کارت‌های شناسایی جدید خود اقدام کنند.

وی درتوضیح مزایای کارت های جدید گفت: سیستم الکترونیک این کارت ها درسطح کارت های شناسایی ملی بوده و درسیستم جامع و یکپارچه خدمات دهی به خانواده های شهدا و جانبازان ازاستانداردهای بالایی برخورداراست.


کد خبرنگار : 25