تاریخ : 1396,چهارشنبه 25 بهمن19:46
کد خبر : 57993 - سرویس خبری : اخبار

مصوبات بدون پشتوانه و بدون تضمین اجرایی!


مصوبات بدون پشتوانه و بدون تضمین اجرایی!

باید آقای نوبخت مسئول بودجه ریزی دولت رو با آتش به اختیار، چند روزی به گروگان گرفته و مجبورش کنیم تا در کنار ایثارگران و جانبازان درگیر با ده ها زخم و درد ناشی از دوران دفاع مقدس همراه شده و...

بسیجی- باید آقای نوبخت مسئول بودجه ریزی دولت رو با آتش به اختیار، چند روزی به گروگان گرفته و مجبورش کنیم تا در کنار ایثارگران و جانبازان درگیر با ده ها زخم ودرد ناشی از دوران دفاع مقدس همراه شده و از نزدیک شاهد زجر و شرمندگی و سرافکندگی بزرگ مردان دیروز و بناحق معسرین نام گرفته امروز باشد.

 امروز که خود باعث این معسر واقع شدن رزمندگان بودند! از بس ماشالله توجه و اهتمام داشتن و به وظایف شرعی و قانونی شان عمل کردن، و با ایشان همنشین شود تا بفهمد و با پوست و خون درک کند که چندر غاز مبلغ بخور و نمیری را که به هزار منت و وقت و بی وقت و کم و زیاد که البته فقط کم کردنش رو تو این مدت و حداقل اضافه نکرد!

 نگو بلد بودند! کجای این مشکلات بیشمار و هزینه های سنگین و کمرشکن این دوره و زمانه بخصوص قشر رزمندگان وایثارگران و جانبازان را با آن همه هزینه های دوا و دکتر و مریضی ها و هزینه ها و تبعات جسمی وروحی روانی بجا مانده از دوران نبرد ودفاع مقدس جبران و کفایت می کند که حالا همان را هم نشانه رفته و از قرار در بودجه ۹۷ دیده نشده و منظور نگشته و دیواری کوتاهتر از دیوار رزمندگان پیدا نکردند! معلوم است نفسشان از جای گرم برمی خیزد و از مدافعین وصاحبان اصلی انقلاب ومدافعین نظام خبر ندارند که چه شرایط اسفبار و طاقت فرسایی را تجربه می کنند.

 جالبه مستمری و پرداختی های تمامی نهادها و موسسات حتی بعضی ها تا چند برابر افزایش یافته اما درمورد رزمندگان و ایثارگران که از همه نیازمندترند، آن هم به جهت درگیر بودن با مشکلات جسمی و روحی روانی دوران جنگ نه تنها افزایشی در کارنیست بلکه در بودجه 97 اصلا دیده و لحاط نشده!

 آفرین و مرحبا به این توجه و ارادت و رسیدگی به قهرمانان و مدافعین کشور و نظامتان ،دست مریزاد دعای خیر همه رزمندگان بدرقه راهتان. دل و روح امام را شاد کردید واقعا با اینهمه رسیدگی و توجه! خدا ازتان نگذرد که اینقدر رزمندگان را عذاب دادید. در طی سالیان گذشته، چی شد سند راهبردی رزمندگان که با گذشت نزدیک به 3 سال فقط در حد یکی دو جلسه فرمایشی وبی خاصیت وبدون هیچ تضمین اجرایی و پیگیری صادقانه و عزم جزمی هیچ خروجی نداشت و به کار رزمندگان نیامد!

 با آن همه بند وتبصره وضع شده، چی شد وعده وعیدهای جناب شریفی مسئول ایثارگران سپاه که وعده تبدیل مستمری به حقوق و پرداخت آن را در سال 96 در همین سایت وزین فاش نیوز دادن و به دنبالش بیمه رزمندگان و کسر اقساط از حقوقشان چی شد 50 هزار وام مسکن به رزمندگان در سال 96، چرا فقط وعده های توخالی و عاری از عمل و پیگیری؟!

 چرا مگر رزمندکان که اکثرا" در سنین کهنسالی و رفتن به سرای باقی، چقدر فرصت زندگی داشته و دارند که انقدر امروز و فردا و تعلل و کوتاهی و بلکه ظلم و جور و جفا می کنید. بترسید از آه این سوخته دلان و فرمایش امام رو زمین نگذارید که فرمودند نگذارید پیشکسوتانِ شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند. فراموش که نه بلکه خرد و خمیر شدن و مسئولین هم نظاره گر فقط تصویب مصوبات بدون پشتوانه و بدون تضمین اجرایی!
 

سپاس و یا علی


کد خبرنگار : 20