تاریخ : 1396,دوشنبه 23 بهمن18:31
کد خبر : 58017 - سرویس خبری : مقاومت بین الملل

حزب الله:دوران «بزن و دررو» تمام شد!



 

شیخ نعیم قاسم پس از سقوط جنگنده اف-16 رژیم صهیونیستی: دوران «بزن و دررو» تمام شده است.

 

خبرگزاری فارس: شیخ نعیم قاسم: دوران «بزن و دررو» تمام شده است

 

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد دیگر آن دوران تمام شده که رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای که می‌خواست جولان می‌داد؛ اکنون هر تجاوز این رژیم با پاسخ روبه‌رو خواهد شد.

 

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسمی اعلام کرد ساقط شدن جنگنده اف-16 رژیم صهیونیستی توسط پدافند هوایی سوریه بدان معنی است که قاعده درگیریِ «تجاوز بدون پاسخ» دیگر کنار رفته است.

 

بر اساس گزارش وبگاه «النهار»، شیخ قاسم در مراسم ختم «حسن حسین رعد» پدر «محمد رعد» رئیس ائتلاف «الوفاء للمقاومه در پارلمان لبنان تأکید کرد: اسرائیل دیگر نمی‌تواند از این قاعده استفاده کند و برای تحقق اهدافش هر جا می خواهد  گشت بزند زیرا به او پاسخ خواهند داد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: اسرائیل سرگردان و گیچ شده؛ نمی‌تواند به گزینه جنگ به خاطر پیامدهای آن روی بیاورد و از سوی دیگر نمی‌تواند گزینه «انتظار» را انتخاب کند زیرا خطرات را افزایش می‌دهد پس نه می‌تواند وارد جنگ شود و نه می‌تواند بنشیند و قدرت رو به افزایش رقیبش را ببیند و نمی‌داند چگونه با این قدرت در آینده مقابله کند.

شیخ قاسم گفت: اگر مقاومت نبود تمام منطقه «مباح و در دسترس» بود، اسرائیل در فلسطین متمرکز می‌شد و شروع به توسعه جغرافیایی خود با هزینه کشورهای همجوار فلسطین میکرد. اگر مقاومت نبود اسرائیل از لبنان خارج نمی‌شد اما اکنون (اسرائیل) دنبال تثبیت موجودیت و ثبات خود است.

وی سپس تصریح کرد: به برکت مقاومت، لبنان امروز قویتر شده، قدرت لبنان از سه‌گانه «ارتش، ملت و مقاومت» حاصل می‌شود.

شیخ نعیم قاسم درباره انقلاب اسلامی ایران نیز گفت: این یک انقلاب عادی و ملتی در انزوا نبود بلکه انقلاب ملت ایران و منطقه و انقلاب تغییر، روحیه مقاومت و انتفاضه بر تمام وابستگی‌ها و تسلیم‌ها بود. ایرانِ انقلابی به سمت عصر آزادسازی و پیروزی‌ها گام برداشت و همه اینها به برکت جهاد رهبر و ملت ایران و فداکاری‌های آنها بود. اکنون نیز حمله‌های استکبار علیه ایران جز به این خاطر نیست که ایران با مقاومت و ملت‌های منطقه است.

شنبه (2 روز پیش) یک جنگنده اف-16 رژیم صهیونیستی پس از تجاوز به خاک سوریه مورد هدف پدافند هوایی این کشور قرار گرفت و ساقط شد؛ این موضوع شکست سختی برای صهیونیست‌ها بود.

به نقل از فارس